Warranty Service Site, For your peace of mind

Serwis Premium: 5 dniowy czas naprawy

Panasonic Premium Service: wlasciwy, skuteczny i szybki.

Panasonic oferuje swoim klientom biznesowym bezpieczenstwa, aby korzystac z uslug najlepiej po sprzedazy, w razie potrzeby; Stworzylismy wlasne centrum naprawy, aby zapewnic wszystkim uzytkownikom europejskim samo wsparcie wysokiej jakosci.

Nasi klienci nie tylko kupic dobry produkt; nabycie globalnego rozwiazania.

Maksymalna uslugi dla klientów Panasonic.Postawa naszych pracowników czyni róznice;Duza grupa wykwalifikowanych, doswiadczonych i zaangazowanej firmy z duma i wielkich etyki pracy w swoich pracowników. Jego maksymalna jest dostarczanie wysokiej jakosci i zapewnienia satysfakcji klientów.

Zamowienie Zgloszenia Naprawy Online:

Zgloszenie naprawy online moze zostac wykonane dla Twoich zarejestrowanych urzadzen. Zapewnimy kuriera po odbior Twojego urzadzenia. W razie potrzeby mozemy rowniez zorganizowac opakowanie.

Czas uslugi naprawy ktory wynosi 5 dni roboczych:

Staramy sie odebrac urzadzenie w ciagu jednego dnia od zamowienia zgloszenia naprawy (dodakowo jeden dzien w razie jesli wymagane jest opakowanie). Staramy sie aby urzadzenie bylo odeslane do Ciebie w czasie 5 dni roboczych od dnia odbioru.

Sledzenie online:

W przypadku napraw rejestrowanych za pośrednictwem naszego portalu naprawy Użytkownik może śledzić status zlecenia naprawy po zalogowaniu się na swoje konto.

Urzadzenie zastepcze dla napraw gwarancyjnych (dla Projektorow oraz produktow Pro AV):

W razie jesli nie jest mozliwe wykonanie naprawy gwarancyjnej w oczekiwanej dacie, oferujemy nieodplatne urzadzenie zastepcze. Urzadzenie zastepcze zostanie Tobie udostepnione do czasu az Twoje urzadzenie zostanie naprawione i do Ciebie odeslane.p>

Call Center:

Specjalnie stworzone call center z osobami mowiacymi w ojczystych jezykach, zlokalizowane w Europejskim Centrum Napraw Panasonic, rozwiaze Twoje watpliwosci.