Profesjonalne rozwiązania audiowizualne i emisyjne — gwarancja/rejestracja produktu

Wszystkie profesjonalne produkty audiowizualne firmy Panasonic są dostarczane z wiodącą na rynku gwarancją obejmującą „usługi premium”, do których należą:

  1. Roczna gwarancja na części, wykonanie i transport w przypadku awarii sprzętu; jeśli użytkownik zarejestruje produkt, uzyska BEZPŁATNE WYDŁUŻENIE GWARANCJI na okres 2, 3 lub 5 lat (zależnie od produktu).
  2. Superkrótki średni czas naprawy w Europejskim Centrum Napraw w Cardiff w Wielkiej Brytanii, który wynosi 5 dni (od odbioru do zwrotu).
  3. Jednostka zastępcza  (w przypadku dłuższej naprawy).
  4. Badanie na miejscu przez terenowy zespół techników europejskiego centrum serwisowego.
  5. Szkolenia w zakresie pomocy technicznej i konserwacji produktów.
  6. Europejskie centrum telefoniczne obsługujące główne języki europejskie.
  7. Możliwość zakupu rozszerzeń gwarancji w celu dodatkowego zabezpieczenia inwestycji.
  8. System PASS (internetowy) do zarządzania zasobami, często zadawanymi pytaniami, informacjami inżynieryjnymi i rejestrowaniem usług napraw.

W sprawie produktów wycofanych z produkcji prosimy o kontakt.