PANASONIC SECURITY WPROWADZA NA RYNEK EUROPEJSKI LOGO I-PRO

Niedawno wprowadzone logo i-PRO rozpoczyna nową erę produktów CCTV firmy Panasonic, które mogą być elastycznie dopasowywane do potrzeb klientów, aby zapewniać im większe bezpieczeństwo.

Bracknell, Wielka Brytania, 2 września 2020 r. — firma Panasonic wprowadza na rynek europejski nowe logo i-PRO do swoich kamer zabezpieczających, począwszy od nowo wprowadzonej serii X sieciowych kamer zabezpieczających z wbudowanymi funkcjami sztucznej inteligencji (AI). Technologia i-PRO otwiera nową erę i wyznacza nowy kierunek rozwoju elastycznych rozwiązań zabezpieczających. Podkreśla też znane wartości marki Panasonic, czyli innowacyjność, jakość obrazu i produktów, a także niezawodność w zastosowaniach o znaczeniu strategicznym, jednocześnie zapewniając niski całkowity koszt eksploatacji systemów CCTV.

Inicjatywa podąża za najnowszymi zmianami organizacyjnymi w Japonii i w Stanach Zjednoczonych oraz inwestycją nowego akcjonariusza — firmy Polaris Capital Group, czołowego japońskiego funduszu inwestycyjnego.

Główny element marki — Nexus — symbolizuje centralną rolę technologii i-PRO w dostarczaniu klientom informacji niezbędnych do podejmowania właściwych decyzji. Składa się z serii węzłów, przedstawiających nieprzetworzone dane rejestrowane przez rozwiązania i-PRO, które dają dostęp do informacji o znaczeniu krytycznym pozwalających klientom na podejmowanie właściwych działań w najistotniejszych momentach.

„Korzystając z technologii w innowacyjny sposób, zwiększymy nasze możliwości dostarczania istotnych informacji i analiz profesjonalistom, którzy chronią i ratują życie oraz sprawiają, że świat jest bezpieczniejszy i spokojniejszy” — twierdzi Norio Hitsuishi, dyrektor wykonawczy oraz kierownik ds. monitoringu globalnego w oddziale Panasonic i-PRO Sensing Solutions Co., Ltd.

Nowa seria sieciowych kamer zabezpieczających i-PRO X jest pierwszym przykładem projektowania rozwiązań w taki sposób, aby sprawdzały się idealnie w inteligentnych zastosowaniach nowej generacji przeznaczonych zarówno dla firm, jak i dla ogółu społeczeństwa. Za pomocą wbudowanych funkcji sztucznej inteligencji oraz otwartego zestawu SDK firmy zewnętrzne mogą opracowywać własne aplikacje i oferować w ten sposób rozwiązania dopasowane do potrzeb klientów biznesowych.

„W dzisiejszym dynamicznym świecie musimy być aktywni w kwestii wyboru technologii zabezpieczającej. Musimy skupiać się na zapobieganiu incydentom, a nie tylko używaniu nagrań wideo jako dowodów w sprawach” — uważa Gerard Figols, kierownik na Europę jednostki biznesowej Panasonic Security. „Słuchamy opinii klientów i współpracujemy z naszymi partnerami nad rozwiązaniami zabezpieczającymi, za pośrednictwem których będziemy w stanie przewidywać i spełniać potrzeby klientów. Dążymy do tego, aby stać się zaufanym dostawcą rozwiązań zabezpieczających nowej generacji”.