• WARRANTY
    INFORMATION

Warranty Information

Projectors DisplaysHDVC

Projectors warranty information

Wszystkie profesjonalne projektory Panasonic są dostarczane z wiodącą na rynku gwarancją obejmującą „usługi premium”, do których należy:

  1. trzyletnia gwarancja w zakresie części, napraw i transportu w przypadku awarii sprzętu;
  2. superkrótki średni czas naprawy w Europejskim Centrum Napraw w Cardiff w Wielkiej Brytanii, który wynosi 5 dni (od odbioru do zwrotu);
  3. jednostka zastępcza na żądanie (zależnie od dostępności);
  4. szkolenia w zakresie pomocy technicznej i konserwacji produktów;
  5. europejskie centrum telefoniczne obsługujące główne języki europejskie;
  6. możliwość zakupu rozszerzeń gwarancji w celu dodatkowego zabezpieczenia inwestycji;
  7. system PASS (internetowy) do zarządzania zasobami, często zadawanymi pytaniami, informacjami inżynieryjnymi i rejestrowaniem usług napraw.


 

Displays warranty information

Standard warranty

Panasonic Professional Displays come with a standard 3-year warranty, which is upgradeable to 5 years.

The Standard warranty includes:

  1. A 3-year parts, labour and logistics warranty for product failure.
  2. A collect and repair service at a local Service Centre.
  3. On-site repair for screens of 80 inches and above
  4. Access to our Professional Customer Support Centre - Covering all major European languages.
  5. The option to purchase warranty extensions to further safeguard your investment.

Advanced Swap Service for Professional Display from February 2017

For products sold after February 2017, the warranty offered with our current range of Professional Displays has been upgraded from a Return to Base Warranty to an Advanced Swap Warranty. (Permanent Swap)


OBTAINING SERVICE

Register your unit and submit an online
repair order on
business.panasonic.eu/service

alternatively contact us on the numbers
listed in our site or send an email to:

business.service@eu.panasonic.com

To speed up the process please provide us with the following information:

  • Company and Contact name
  • Delivery Address
  • Unit model and serial number
  • Date of purchase
  • Description of the problem

Once a hardware failure is verified, our authorised service partner will contact you to deliver a Swap unit, which we aim to provide within approximately two working days.

Once unit has been received, please contact our Service Partner to arrange collection of the faulty unit.

NOTE
•This warranty is offered in addition to our default Standard return to base warranty, which is still available at your preference.

 

Produkty HDVC firmy Panasonic są objęte standardową 3-letnią gwarancją.

Standardowa gwarancja obejmuje:

  1. 3-letni okres gwarancji w przypadku awarii produktu obejmującą części, robociznę i logistykę.
  2. Krótki średni czas naprawy w naszym Europejskim Centrum Napraw w Cardiff w Wielkiej Brytanii (od momentu odbioru produktu do jego zwrotu).
  3. Dostęp do naszego Profesjonalnego Biura Obsługi Klienta — we wszystkich głównych językach europejskich.