Umowa o świadczenie zaawansowanych usług serwisowych PREMIUM PLUS HDVC

Panasonic oferuje wysoce niezawodne, łatwe w obsłudze produkty o wysokiej jakości. 

Aby zapewnić klientom większe poczucie bezpieczeństwa, Panasonic z przyjemnością oferuje Umowę HDVC Premium Plus — umowę o świadczenie usług serwisowych i naprawczych, która zapewnia stałe wsparcie dla systemu HDVC:

PREMIUM PLUS – 1 roczna umowa serwisowa

 

JEDNOSTKA GŁÓWNA

JEDNOSTKA GŁÓWNA, MIKROFON I KAMERA

Usługa wymiany*1

KX-VC1YPPP

KX-VCG1YPPP

Dostęp do pierwszej i drugiej linii wsparcia

Aktualizacje firmware*2

Wsparcie techniczne*3+4

Pomoc zdalna*2

 
HDVC unit (KX-VC1300, KX-VC1600, KX-VC2000, KX-VC1000)
 
HDVC unit (KX-VC1300, KX-VC1600, KX-VC2000, KX-VC1000), 
microphone (KX-VCA001X or KX-VCA002X)
and camera (GP-VD131 or GP-VD151)
*1 Jednostka zamienna zostanie wysłana następnego dnia roboczego (od poniedziałku do piątku)
*2 Dostępne wyłącznie w przypadku, gdy klient zapewnia połączenie dostępu zdalnego
*3 W godzinach pracy między 09:00 a 17:00 CET czas reakcji wynosi 3 godziny
*4 Nie obejmuje podstawowych operacji wykonywanych przez użytkownika

 

Scentralizowane wsparcie — pierwsza linia

  • Dział pomocy technicznej PSCEU znajdujący się w Cardiff w Walii — lokalny numer dla kraju klienta
  • Pomoc techniczna w wielu językach, takich jak: angielski, hiszpański, francuski, niemiecki, polski, włoski, szwedzki, duński, norweski, portugalski; w przypadku innych języków pomoc jest realizowana w języku angielskim
  • Godziny pracy pomocy technicznej: 09:00 – 18:00 CET
 

Wsparcie techniczne — druga linia

  • Obsługa i rozwiązywanie problemów technicznych
  • Całodobowe stanowisko testowe dla klientów dostępne na miejscu lub telefonicznie
  • Połączenie telefoniczne z siedzibą klienta w celu zdalnego obsługiwania i rozwiązywania problemów
  • Zdalne aktualizacje oprogramowania układowego

 

Aktualizacje firmware

Zdalne aktualizacje firmware będą przeprowadzane w miarę publikowania nowych wersji (z wyłączeniem funkcji opartych na licencji)

 

Umowa serwisowa

Nasza sieć zaawansowanej pomocy technicznej zapewnia klientom pewność i spokój.

 

PROCES ZAKUPU

  • Skontaktuj się z osobą kontaktową z działu sprzedaży firmy Panasonic.
  • Złóż zamówienie na pozycję o numerze katalogowym KX-VC1YPP/P lub KX-VCG1YPP/P w przypadku umowy rocznej.
  • Po dostarczeniu Umowy serwisowej prześlij pocztą e-mail swój certyfikat, model i numer seryjny na adres premiumplus@eu.panasonic.com.

Pełne warunki umowy można znaleźć na stronie  business.panasonic.co.uk/service/HDVC/PremiumPlus

*Panasonic zastrzega sobie prawo do wycofania niniejszej oferty w dowolnym momencie bez wcześniejszego powiadomienia.