• SERWIS I MATERIAŁY DO POBRANIA

Serwis i materiały dotyczące rozwiązań wizualnych Panasonic Business

Tutaj znajdziesz wszystkie informacje dotyczące obsługi klienta w zakresie projektorów, wyświetlaczy i produktów HDVC

Technologia sama w sobie nie istniałaby bez obsługi klienta i pomocy technicznej na odpowiednim poziomie. Właśnie dlatego wszystkie nasze projektory, wyświetlacze, systemy HDVC i akcesoria obsługiwane są przez ekspertów, zarówno przed sprzedażą, jak i po zakupie, w całej Europie.

Potrzebujesz pomocy? Kontakt

TZ naszymi ekspertami możesz się skontaktować na wiele sposobów: dodając pytanie do bazy wiedzy, wysyłając do nas e-mail lub dzwoniąc do Centrum obsługi i pomocy.

Dla własnego spokoju warto też zarejestrować zakupione produkty, by móc łatwo zarządzać zasobami, aktywować gwarancję i uzupełniać wszystkie informacje, których potrzebujemy, by być w stanie szybko i skutecznie udzielić wsparcia.

Zadbaj o najwyższy poziom swoich usług

Panasonic CARES

Customer Assurance through Remote monitoring and Enhanced Service solutions — dostarczanie klientom rozbudowanych usług serwisowych oraz możliwości zdalnego monitorowania.

Jeśli jesteś osobą odpowiedzialną za działanie projektorów lub wyświetlaczy w Twojej organizacji, z pewnością wiesz, jak ważna jest ich nieprzerwana dostępność. Niedziałająca technologia lub nieplanowany przestój mogą się okazać bardzo kosztowne — organizacja traci czas, pieniądze i wydajność. Oto rozwiązanie tego problemu: Panasonic CARES (ang. Customer Assurance through Remote monitoring and Enhanced Service) to usługa łącząca projektory i wyświetlacze używane w Twojej organizacji za pośrednictwem naszej mobilnej sieci wirtualnej. Jej celem jest maksymalizacja czasu pracy urządzeń, minimalizacja kosztownych przestojów oraz pomoc w koncentrowaniu się na priorytetach biznesowych.