• Pakiety usług i wsparcia
    Dla projektorów

Pakiety usług i wsparcia Panasonic

Celem firmy Panasonic jest pozytywne wpływanie na społeczeństwo i cały świat poprzez poprawianie jakości życia osób prywatnych i użytkowników biznesowych. Mając na uwadze te ambicje, opracowaliśmy pakiety usług, aby pomagać klientom w odnoszeniu sukcesów. Nasze opcjonalne pakiety pozwalają poszerzyć już doskonały Serwis Premium o takie rozwiązania jak „Ubezpieczenie od niezamierzonego uszkodzenia”, „Priorytetowa naprawa” czy „Naprawa w siedzibie klienta”.


Gwarancja na produkt

Wszystkie zarejestrowane projektory obejmujemy bezpłatnie gwarancją serwisową Premium, która oferuje:

  • 3-letnią gwarancję w przypadku awarii produktu obejmującą części, robociznę i logistykę;
  • krótki średni czas naprawy w naszym Europejskim Centrum Napraw – 5 dni od momentu odbioru produktu do jego zwrotu;
  • urządzenie zastępcze na życzenie (zależnie od dostępności);
  • eskalację wsparcia technicznego;
  • scentralizowany dział pomocy technicznej we wszystkich głównych językach europejskich;
  • możliwość zakupu rozszerzenia gwarancji, by jeszcze lepiej zabezpieczyć inwestycję;
  • możliwość rezerwacji naprawy na stronie internetowej.

Ubezpieczenie od uszkodzenia

Ubezpieczenie od niezamierzonego uszkodzenia firmy Panasonic zapewnia maksymalnie 5-letnią ochronę przed przypadkowym uszkodzeniem sprzętu, dając Ci całkowity spokój ducha.

  • Ogranicz przestoje w kreatywnym procesie w przypadku niezamierzonego uszkodzenia
  • Wydajniej zarządzaj budżetami
  • Zminimalizuj koszty napraw niepodlegających gwarancji
  • Bezproblemowy proces zgłoszeniowy
  • Zapewniamy urządzenia zamienne w przypadku, gdy naprawa jest niemożliwa lub nieopłacalna
  • Dodatkowa ochrona inwestycji

Priorytetowa naprawa

Przejdź na sam przód kolejki dzięki usłudze Premium z Priorytetową naprawą.

  • Gwarantujemy maksymalnie 5-dniowy czas realizacji naprawy (od odebrania do zwrotu produktu)
  • W mało prawdopodobnym przypadku, gdy nie będziemy w stanie naprawić urządzenia w ciągu 5 dni, zapewnimy Ci urządzenie zastępcze

Naprawa w siedzibie klienta

Rozszerz swoją gwarancję Premium typu „Return to Base”, wybierając opcję naprawy w siedzibie klienta.

  • Szkoleni przez Panasonic technicy terenowi
  • Brak konieczności pakowania urządzeń do odesłania
  • Brak konieczności demontowania urządzeń dostępnych do naprawy
  • Wizyta w siedzibie klienta w ciągu 5 dni roboczych
  • Usługa dostępna na 5 kluczowych rynkach
Wielojęzyczna
pomoc
techniczna
Części,
robocizna
i dwukierunkowa
logistyka

*4

Śledzenie
napraw
online

Czas
realizacji
naprawy

*5

Ubezpieczenie
przed uszkodzeniem

Priorytetowa
naprawa
Naprawa w siedzibie
klienta

*3

GWARANCJA

STANDARD

3 lata

Brak konieczności rejestracji, przyznawana wraz z zakupem produktu

10

dni

*1 *2 *3

GWARANCJA

PREMIUM

Od 3 do 5 lat

Z rejestracją, przyznawana na 3 lata wraz z zakupem produktu

5

dni

*2 *3

PREMIUM +

UBEZPIECZENIE OD USZKODZENIA

Od 3 do 5 lat

5

dni

*2 *3

PREMIUM +

PRIORYTETOWA NAPRAWA

Od 3 do 5 lat

*6

5

dni

gwarantowanych

*2 *3

PREMIUM +

NAPRAWA W SIEDZIBIE KLIENTA

Od 3 do 5 lat

5

dni

*1 Gdy użytkownik zarejestruje się na stronie business.panasonic.eu/service, firma Panasonic zastąpi 10-dniowy docelowy czas naprawy szybszym 5-dniowym docelowym czasem naprawy.
*2 Pakiet usług można zakupić w ciągu 90 dni od nabycia produktu.
*3 Gwarancja zaczyna obowiązywać z chwilą sprzedania urządzenia “pierwszemu użytkownikowi”.
*4 Zgłaszaj naprawy i monitoruj ich stan w czasie rzeczywistym za pośrednictwem portalu serwisu business.panasonic.eu/service
*5 Koszt napraw nieobjętych gwarancją wynosi maksymalnie wartość urządzenia.
*6 Gwarantowany czas naprawy lub dostarczenia urządzenia zastępczego.
*** Wszystkie 5-letnie pakiety Premium+ obejmują przedłużenie gwarancji na 2 lata.
*** Opisane w tym dokumencie pakiety usług są dostępne tylko w przypadku wybranych modeli urządzeń.

Szkolenie techniczne

Szkolenia są prowadzone przez naszych doświadczonych inżynierów terenowych. Można je dostosować do konkretnych wymagań lub potrzeb klienta. Czas trwania szkolenia zależy od tematu i omawianych modeli. Zakładamy, że szkolenie powinno standardowo trwać co najmniej 1 dzień. Pakiety szkoleń są dostępne w stałych cenach i można je nabyć w standardowy sposób bez ukrytych kosztów.

Zdalna priorytetowa
pomoc techniczna

Priorytetowy dostęp do naszych specjalistów ds. technicznych.

  • Oddzwaniamy w ciągu godziny
  • Obejmuje do 18 incydentów na rok
  • Usługi konsjerża firmy Panasonic
  • Dedykowany opiekun klienta
  • Powiadomienia e-mail w czasie rzeczywistym na temat stanu sprawy
  • Spersonalizowany pakiet powitalny

Pakiet podwojenia żywotności urządzeń

W przypadku urządzeń pracujących przez całą dobę w intensywnych zastosowaniach oferujemy usługę remontu źródła światła w celu wydłużenia jego żywotności do 40 000 godzin. W ramach tej usługi z chwilą przekroczenia 20 000 godzin pracy wymieniane są następujące części:

  • Moduły diod laserowych
  • Systemy chłodzenia cieczą
  • Chip DMD
  • Wobbler

Zdalne monitorowanie
w chmurze

Monitorowanie zdalne M2M w chmurze za pośrednictwem sieci 4G:

  • Predykcyjne ostrzeganie przed awarią (Early Warning)
  • Zaplanowane zapobiegawcze prace konserwacyjne
  • Uaktualnienia stanu produktu w czasie rzeczywistym
  • Zdalne diagnozowanie symptomów
  • Pakiet obejmuje licencję na platformę, bramę oraz dane 4G do użycia przez integratora systemów

Wsparcie techniczne
w siedzibie klienta

Szukasz profesjonalnej pomocy przy instalacji? Oferujemy lokalne wsparcie techniczne. Nasi technicy przyjadą do Twojej firmy. Bez względu na wymagania oferujemy:

  • konserwację i czyszczenie,
  • instalację i konfigurację,
  • optymalizację systemu,
  • naprawę sprzętu.



Kod QR

Nasze pakiety usług są dostępne za pośrednictwem standardowych kanałów sprzedaży. Aby uzyskać więcej informacji, porozmawiaj z jednym z naszych przedstawicieli handlowych. Alternatywnie możesz zeskanować lub kliknąć kod QR, aby poprosić nasz dział obsługi klienta o więcej informacji.