Aby uzyskać informacje o sposobie uaktualnienia do systemu Windows 10, odwiedź stronę pomocy technicznej Microsoft.
Informacje na temat uaktualnienia do systemu Windows 10 można znaleźć na naszej stronie pomocy technicznej
Dla wielu producentów serwis oznacza usługi, które oferują, gdy ich produkty wymagają naprawy. W firmie Panasonic uważamy, że najważniejszy wpływ na pozytywne doświadczenia klientów ma odpowiedni serwis. Dlatego właśnie wspieramy naszą technologię profesjonalnym serwisem przed- i posprzedażowym.
Nie traktujemy serwisu jako usługi następczej. Wspieramy fachowym doradztwem proces zakupu produktu od samego początku, pomagając klientom w podejmowaniu wyborów dopasowanych do prowadzonych przez nich działalności.
W tej części witryny zamieszczamy wszystkie informacje dotyczące poziomu oferowanego przez nas serwisu komputerów Toughbook klasy Rugged, tabletów z systemem AndroidTM i najnowszej generacji wytrzymałych, kompaktowych drukarek przenośnych. Informujemy także, jak uzyskać pomoc techniczną oraz pobierać materiały zamieszczane przez nasz dział pomocy technicznej.
W tej części strony internetowej zamieszczamy informacje uzupełniające doskonały serwis: informacje o gwarancjach, pliki techniczne do pobrania, zdjęcia Toughbooków i informacje na temat naszego programu recyklingowego.
Poza tym, jeśli chcesz porozmawiać z ekspertem technicznym ds. Toughbooków, możesz skontaktować się niezwłocznie z naszym zespołem technicznym.
Aby uzyskać informacje o sposobie uaktualnienia do systemu Windows 10, odwiedź stronę pomocy technicznej Microsoft.
Informacje na temat uaktualnienia do systemu Windows 10 można znaleźć na naszej stronie pomocy technicznej