Kroki podjęte przez Panasonic w związku z pandemią koronawirusa COVID-19

Firma Panasonic TOUGHBOOK Europe chciałaby przede wszystkim podziękować wszystkim osobom, które narażają się, abyśmy mogli nadal prowadzić normalne życie, i które przyczyniają się do sprawnego funkcjonowania naszej infrastruktury.

Chcielibyśmy Państwa poinformować o podjętych przez nas działaniach mających na celu wsparcie naszych europejskich klientów, partnerów dystrybucyjnych i pracowników w trakcie pandemii koronawirusa (COVID-19).

Pragniemy zapewnić, że rozpoczęliśmy odpowiednie działania przygotowawcze w zakresie utrzymania ciągłości firmy i podjęliśmy stosowne kroki, aby w tym trudnym dla wszystkich okresie zachować taki poziom obsługi klienta, do jakiego jesteście Państwo przyzwyczajeni, korzystając z usług firmy Panasonic. Wszystkie kanały komunikacyjne, którymi normalnie się Państwo z nami kontaktują, w tym nasz dział pomocy technicznej, nadal będą dostępne, a nasi pracownicy z chęcią odpowiedzą na wszelkie pytania.

Wdrożenie zaleceń dotyczących ochrony zdrowia
Zdrowie naszych klientów, pracowników i partnerów jest dla nas najważniejsze. W związku z tym postępujemy zgodnie z wytycznymi dotyczącymi najlepszych praktyk w zakresie minimalizowania ryzyka zarażenia się wirusem, wprowadzając system pracy zdalnej na tych stanowiskach, na których jest to możliwe.

Jak zapewne Państwo się spodziewają, firma Panasonic wdrożyła już wszelkie możliwe rozwiązania przenośne umożliwiające pracownikom skuteczną pracę oraz dostęp do najważniejszych systemów informatycznych bez względu na to, gdzie będą się znajdować. Część z naszych spotkań z Państwem będzie się musiała od teraz odbywać w formie wirtualnej, dlatego z góry dziękujemy za wyrozumiałość.

Czas realizacji zamówień
Pandemia koronawirusa przerwała globalny łańcuch dostaw niektórych z naszych dostawców, w tym firm odpowiedzialnych za produkcję podzespołów. Wprowadzono już odpowiednie plany naprawcze, a sytuacja jest stale monitorowana. Produkcja podzespołów powoli wraca do normy. W razie jakichkolwiek pytań dotyczących realizacji zamówień prosimy o bezpośredni kontakt z Państwa opiekunem ds. klienta w Panasonic TOUGHBOOK.

Jesteśmy tu, aby pomóc
Wielu z Państwa z pewnością będzie również wdrażać nowe zasady pracy i plany zachowania ciągłości działalności we własnych firmach, w związku z czym chciałbym jeszcze raz podkreślić, że służymy Państwu wszelką niezbędną pomocą. Nasz zespół jest gotowy, aby udzielić Państwu odpowiedniego wsparcia. Zachęcamy do kontaktowania się z nami, jeśli tylko zajdzie taka potrzeba.

Z poważaniemKevin Jones
Dyrektor zarządzający
Panasonic Mobile Solutions — oddział w Europie