Main product image
BACK TO PRODUCT CATEGORY
KX-NSX2000
Key Features

Urządzenie działa sprawnie nawet w przypadku awarii sieci

Zdalną konserwację systemu można wykonać za pośrednictwem bezpiecznego połączenia

Integracja z rozwiązaniem UC Pro pozwala połączyć liczne urządzenia, na przykład telefony biurkowe i komórkowe

Pełna obsługa wielokomórkowego systemu DECT

Obsługa integracji z telefonami komórkowymi (przez aplikację)

Każda firma ma różne potrzeby w zakresie komunikacji, ponieważ nawiązuje kontakt z klientami na różne sposoby, w różnych miejscach i przy użyciu różnych urządzeń. Właśnie dlatego zdalni i rozproszeni pracownicy potrzebują dziś rozwiązań komunikacyjnych, które umożliwią im sprostanie coraz to nowym potrzebom i oczekiwaniom klientów.

Rozwiązanie KX-NSX pomaga firmom zadbać o ogólną satysfakcję klientów — to system komunikacyjny nowej generacji zdolny spełnić oczekiwania dzisiejszych pracowników w kwestii elastyczności oraz rosnące wymagania klientów. Rozwiązanie KX-NSX można łatwo dostosować do potrzeb firmy, zarówno w przypadku pracowników działających w różnych lokalizacjach, jak i zatrudniania nowych zasobów, organizowania nowego biura, uruchamiania działu pomocy czy też przystosowywania pracowników do pracy w domu.

Chcę wiedzieć więcej o rozwiązaniu KX-NSX >>

Zabezpieczenia i pomoc zawsze na wyciągnięcie ręki

Aktywowany jest automatyczny system zabezpieczający, więc w przypadku awarii urządzenia głównego funkcję działającego systemu przejmuje urządzenie zastępcze, co zapewnia w stu procentach niezawodną obsługę umożliwiającą prowadzenie niezbędnej komunikacji biznesowej.

Usługa chmurowa firmy Panasonic umożliwia zdalną obsługę i konserwację, co z kolei pozwala na szybkie wznowienie pracy systemu — zawsze i wszędzie.

 

Bądź do dyspozycji klientów zawsze, gdy Cię potrzebują

Miej kontakt z klientami bez względu na to, gdzie akurat pracujesz. Dzięki wielostrefowemu systemowi bezprzewodowemu możesz odbierać połączenia w drodze, korzystając z różnych urządzeń. Możesz nawet przełączać się między telefonem stacjonarnym a komórką w trakcie rozmowy.

Urządzenia mobilne można podłączać jako numery wewnętrzne biura z tym samym numerem, zapewniając w ten sposób wydajne zarządzanie i płynną obsługę klienta.  Funkcje zarządzania obecnością oraz czatu tekstowego i połączeń wideo zapewniają większą mobilność i elastyczność firmy.

Zadbaj o spójność firmowej komunikacji

Podnieś wydajność i zapewnij użytkownikom możliwość efektywnego wykorzystania ograniczonych zasobów dzięki obsłudze aplikacji Panasonic UC Pro, funkcjom komunikacji wideo, wbudowanej funkcji telecentrum, możliwości połączenia z aplikacjami partnerów i innym rozwiązaniom.

Monitoruj dzwoniących w czasie rzeczywistym, by zrozumieć i rozwiązać problemy w placówce. Generuj raporty połączeń i zapisuj je na zewnętrznym serwerze — pozwoli to dostrzec nowe możliwości i usprawnić obsługę klientów.  

 

Jakiego typu komunikacja będzie odpowiednia dla Twojej firmy?

Niezależnie od typu rozwiązań komunikacyjnych, których potrzebuje Twoja firma, możesz polegać na serii Panasonic KX-NSX — to pełna gama możliwości i funkcji dostosowanych do Twoich pracowników.

 

Standardowa komunikacja
Wydajne nadzorowanie komunikacji z poziomu komputera oraz szybkie docieranie do współpracowników dzięki funkcjom wiadomości błyskawicznych i zarządzania obecnością. Bezprzewodowy system DECT pozwala łatwo kontaktować się z innymi podczas przemieszczania się po biurze.

Recepcja/operatorzy
Uproszczenie obsługi połączeń przez wprowadzenie prostych procesów, takich jak kontrola rozmów w systemie „wskaż i kliknij”, umożliwiająca identyfikację rozmówcy.  Dzięki rozwiązaniu KX-NSX i telefonowi systemowemu można sprawdzać status uczestników, łatwo przekierowywać połączenia oraz obsługiwać wiele biur.                                                

Zdalni użytkownicy
Użycie tego samego numeru wewnętrznego w domu i w biurze pozwoli zapewnić klientom i użytkownikom płynną komunikację.

Dyrektorzy/kierownicy
Efektywne nadzorowanie komunikacji wszystkich pracowników w biurze, korzystających z numerów wewnętrznych, telefonów komórkowych lub komputerów. Dzięki rozwiązaniu KX-NSX z aplikacją UC Pro możliwe są jednolita obsługa wiadomości, rozmowy wideo oraz zarządzanie oparte na jednym numerze.

Użytkownicy mobilni
Używanie dowolnego telefonu komórkowego jako wewnętrznego numeru telefonu biurowego pozwala komunikować się z klientami z dowolnego miejsca przy użyciu jednego numeru.

Telecentra
Monitorowanie, nagrywanie i analizowanie rozmów agentów oraz generowanie raportów podsumowujących aktywność i umożliwiających optymalizację działania telecentrum. 

Cechy produktu:

Wiele urządzeń
Przypisywanie jednego numeru telefonu wielu urządzeniom rozmieszczonym w różnych lokalizacjach.

System wielopołączeniowy
Możliwość połączenia z nawet 2000 użytkowników w 32 obiektach, by zapewnić płynność komunikacji wewnętrznej i obniżyć koszty.

Inteligentne stanowisko pracy
Zapewnienie wielu użytkownikom możliwości korzystania z tego samego numeru wewnętrznego, co umożliwi im szybką i niezawodną komunikację z klientami podczas nieobecności współpracowników przy biurku.

Scentralizowane zarządzanie
Zdalne zarządzanie użytkownikami z jednego punktu za pomocą sieci opartej na protokole IP, by obniżyć koszty operacyjne i zwiększyć wydajność. 

Mój portal
Korzystanie z internetowego interfejsu użytkownika w celu zmiany i dostosowywania ustawień bez znajomości numeru funkcji PBX.

 

 

 

Chcę wiedzieć więcej

Dowiedz się, jak rozwiązanie KX-NSX może usprawnić obsługę klientów i zwiększyć wydajność.

Show more

  • Brochures
Marketing
Brochures
Spec Sheets
Product
Image Data

Service and Support
  • NSX Series Specsheet Polish
    NSX Series Specsheet Polish
    Wed, 28/02/2018 - 15:10
    Download File

Please see below the services available for this product. You can also use this section to access the general Service & Downloads area of the website or contact our Technical Support team.

General service & downloads Contact technical support

Please see below the services available for this product. You can also use this section to access the general Service & Downloads area of the website or contact our Technical Support team.

General service & downloads Contact technical support

There are currently no key services available.

Please see below the services available for this product. You can also use this section to access the general Service & Downloads area of the website or contact our Technical Support team.

General service & downloads Contact technical support

There are currently no other services available.

Specifications

Specification documents