Main product image
BACK TO PRODUCT CATEGORY
KX-NS700
Główne cechy

System inteligentnej hybrydowej centrali PBX dla małych i średnich firm

Obsługuje komunikację IP, SIP, analogową, cyfrową i bezprzewodową oraz technologię wielokomórkową

Możliwość zwiększenia liczby numerów wewnętrznych do 288

Ekonomiczna instalacja i obsługa

Aplikacje wbudowane, w tym rozwiązanie dla telecentrum, rozwiązanie dla telefonów przenośnych i poczta głosowa

Mniejsze koszty. Większa satysfakcja. Lepsza wydajność.

  • System inteligentnej hybrydowej centrali PBX dla małych i średnich firm
  • Rozbudowa konfiguracji początkowej od 6 do 288 numerów wewnętrznych dzięki urządzeniom rozszerzającym
  • Ekonomiczna instalacja i obsługa
  • Aplikacje wbudowane, w tym rozwiązanie dla telecentrum, rozwiązanie dla telefonów przenośnych i poczta głosowa

Rozwiązanie ujednoliconej komunikacji KX-NS700 to idealny produkt dla każdej małej i średniej firmy chcącej korzystać z doskonałej technologii firmy Panasonic bez olbrzymich nakładów finansowych. To mały system, który w przyszłości można rozbudować zgodnie z rosnącymi potrzebami.

Ten niedrogi oraz łatwy do zainstalowania i konserwacji system, który umożliwia komunikację IP i przy użyciu starszych rozwiązań, jest przeznaczony do obsługi do 250 użytkowników w jednej lokalizacji. A ze względu na elastyczność i możliwość rozbudowy stanowi doskonałą alternatywę rozwiązań w chmurze.

Jeden elastyczny system. Wiele możliwości komunikacji.

Inteligentny system hybrydowy
System ma pojemność wystarczającą do obsługi portów starszego typu i IP, a także klucz aktywacji i moduł rozszerzający pozwalające na jego rozbudowę w dowolnym momencie. Możliwe jest również połączenie z systemem Panasonic KX-NS1000 w celu utworzenia rozwiązania dla małych, średnich oraz dużych firm.

Rozwiązanie dla telecentrum
System KX-NS700 ma funkcje zaspokajające potrzeby kierownictwa telecentrów, takie jak powiadomienia o kolejności, monitorowanie statusu na żywo, raporty na temat aktywności, automatyczne rejestrowanie rozmów i rozwiązanie NAS (Network Attached Storage).

Zaawansowane funkcje
Podstawowy system obsługujący 6 numerów wewnętrznych można rozbudować do 288 numerów wewnętrznych dzięki urządzeniom rozszerzającym. Ten system ujednoliconej komunikacji ma funkcje umożliwiające obsługę telefonii IP, takie jak łączenie telefonów przenośnych, zintegrowana poczta głosowa i e-mail, wiadomości błyskawiczne (czat) oraz informacje o obecności.

Uproszczona instalacja i konserwacja
Dzięki wbudowanemu serwerowi sieciowemu instalator może łatwo zaprogramować wszystkie funkcje związane z centralą PBX i VM. Programowanie można przeprowadzić nawet zdalnie.

Sprawdzone rozwiązania dla różnych branż.

Hotelarstwo

Aby móc świadczyć klientom usługi hotelarskie na najwyższym poziomie, personel potrzebuje wsparcia ze strony rozwiązań komunikacyjnych, które są wydajne i zawsze dostępne. System KX-NS700 pozwala zaspokoić obie te potrzeby. Wszechstronne zarządzanie systemem, integracja z komputerami PC oraz elastyczność umożliwiająca łączność mobilną w całej firmie oznaczają, że można pracować wydajniej niż kiedykolwiek, zapewniając swoim klientom maksymalną wygodę i komfort.

 

 

Służba zdrowia

W służbie zdrowia regularna i wolna od zakłóceń łączność ma kluczowe znaczenie. Dzięki rozwiązaniu KX-NS700 personel może korzystać z łatwych w obsłudze narzędzi oraz pozostawać w ciągłym kontakcie z innymi członkami zespołu oraz pacjentami lub mieszkańcami, niezależnie od tego, gdzie się aktualnie znajduje. Możliwość integracji z istniejącymi rozwiązaniami w zakresie opieki, np. systemami powiadomień alarmowych, stanowi jego równie cenną zaletę.

 

 

Środowiska biurowe

System KX-NS700, który sprawdza się idealnie jako wsparcie funkcji biurowych w firmie, obejmuje rozwiązania w zakresie telefonii mobilnej i stacjonarnej oraz umożliwiające niemal dowolną konfigurację systemy poczty głosowej, dzięki którym personel będzie zawsze osiągalny, niezależnie od tego, w jakim miejscu pracuje. Połączenie tych rozwiązań pozwala na zwiększenie funkcjonalności, obniżenie kosztów, uproszczenie procedur administracyjnych oraz podniesienie poziomu obsługi klienta.
 

 

Talk to Panasonic
Show more

  • Case Studies
  • Doskonalenie obsługi klienta
    Doskonalenie obsługi klienta
    Firma Local Telecom Service z Yorkshire kończy instalację systemu PBX Panasonic w pierwszym punkcie sprzedaży Käthe Wohlfahrt w mieście York.
  • Większa elastyczność w Szwedzkich supermarketach ICA
    Większa elastyczność w Szwedzkich supermarketach ICA
    ICA - czołowy szwedzki supermarket - postanowiła podnieść poprzeczkę w dziedzinie komunikacji wewnętrznej. Wdrożone przez spółkę nowe systemy PBX Panasonic poprawiły elastyczność i opłacalność procesów, a także doprowadziły do podwyższenia poziomu bezpieczeństwa i jakości obsługi.
Marketing
Case Studies
Spec Sheets

Service and Support
  • Doskonalenie obsługi klienta
    Doskonalenie obsługi klienta
    Firma Local Telecom Service z Yorkshire kończy instalację systemu PBX Panasonic w pierwszym punkcie sprzedaży Käthe Wohlfahrt w mieście York.
    Thu, 09/03/2017 - 14:48
    Download - bytes
    Większa elastyczność w Szwedzkich supermarketach ICA
    Większa elastyczność w Szwedzkich supermarketach ICA
    ICA - czołowy szwedzki supermarket - postanowiła podnieść poprzeczkę w dziedzinie komunikacji wewnętrznej. Wdrożone przez spółkę nowe systemy PBX Panasonic poprawiły elastyczność i opłacalność procesów, a także doprowadziły do podwyższenia poziomu bezpieczeństwa i jakości obsługi.
    Mon, 16/10/2017 - 09:17
    Download - bytes

Please see below the services available for this product. You can also use this section to access the general Service & Downloads area of the website or contact our Technical Support team.

General service & downloads Contact technical support

Please see below the services available for this product. You can also use this section to access the general Service & Downloads area of the website or contact our Technical Support team.

General service & downloads Contact technical support

There are currently no key services available.

Please see below the services available for this product. You can also use this section to access the general Service & Downloads area of the website or contact our Technical Support team.

General service & downloads Contact technical support

There are currently no other services available.

Total Number of Trunks (Maximum) 102, With 3 KX-NS720: 210, One-look: 600
Total Number of IP Trunks (Maximum) 64, With 3 KX-NS720: 64, One-look: 256
H.323 (Maximum) 32, With 3 KX-NS720: 32, One-look: 128
SIP (Maximum) 64, With 3 KX-NS720: 64, One-look: 256
Total Number of Legacy Trunks (Maximum) 38, With 3 KX-NS720: 146, One-look: 600
BRI (Maximum) 16, With 3 KX-NS720: 64, One-look: 600
PRI23 (Maximum) 23, With 3 KX-NS720: 92, One-look: 600
PRI30 (Maximum) 30, With 3 KX-NS720: 120, One-look: 600
T1 (Maximum) No
E1 (Maximum) 30, With 3 KX-NS720: 120, One-look: 600
Analogue (Maximum) 12, With 3 KX-NS720: 48, One-look: 600
Total Number of Extensions (Maximum) 166 (168*1), With 3 KX-NS720: 262 (288*1), One-look: 1000
Total Number of Legacy Extensions (Maximum) 38 (40*1), With 3 KX-NS720: 134 (160*1), One-look: 1000
SLT (Maximum) 36, With 3 KX-NS720: 132, One-look: 512 (1000*1)
KX-DT500/KX-T7600 Series DPT (Maximum) 34 (36*1), With 3 KX-NS720: 130 (156*1), One-look: 512 (1000*1)
APT (Maximum) 8, With 3 KX-NS720: 32, One-look: 336
Total Number of IP Extensions (Maximum) 128, With 3 KX-NS720: 128, One-look: 1000
IP-PT (Maximum) 128, With 3 KX-NS720: 128, One-look: 1000
Total Number of SIP Phone (Maximum) 128, With 3 KX-NS720: 128, One-look: 1000
DSS Console (Maximum) 8, With 3 KX-NS720: 8, One-look: 64
Total Number of CS (Maximum) 40, With 3 KX-NS720: 64, One-look: 128
PT-Interface CS (2-Channel) (Maximum) 8, With 3 KX-NS720: 32, One-look: 128
PT-Interface CS (8-Channel) (Maximum) 4, With 3 KX-NS720: 16, One-look: 64
IP-CS (Maximum) 32, With 3 KX-NS720: 32, One-look: 128
SIP-CS (Maximum) No
PS (Maximum) 128, With 3 KX-NS720: 128, One-look: 512
VM (Maximum) -
Built-in VM (ch) (Maximum) 2, With 3 KX-NS720: 2
Built-in UM (ch) (Maximum) 24, With 3 KX-NS720: 24, One-look: 480*3
TVM Unit (Maximum) 2, With 3 KX-NS720: 2, One-look: 8
Doorphone (Maximum) 2, With 3 KX-NS720: 8, One-look: 64
Door Opener (Maximum) 2, With 3 KX-NS720: 8, One-look: 64
External Sensor (Maximum) 2, With 3 KX-NS720: 8, One-look: 64
External Relay (Maximum) No
Main CPU Cortex A8 600 MHz
Power Input 100 V AC to 130 V AC: 2.2 A/200 V AC to 240 V AC: 1.3 A; 50 Hz/60Hz
Power Consumption (when Fully Mounted) Normal rated power 104 VA
Memory Backup Duration 7 years
Dialling Trunk Dial Pulse (DP) 10 pps, 20 pps Tone (DTMF) Dialling with Caller ID (FSK/DTMF) 1600
Dialling Extension Dial Pulse (DP) 10 pps, 20 pps Tone (DTMF) Dialling with Caller ID (FSK) Port 1-2 (on pre-installed MCSLC4) support PFT in combination with the port 1-2 (on an LCOT6) connected to an analogue trunk respectively.
Mode Conversion DP-DTMF, DTMF-DP
Ring Frequency 20 Hz/25 Hz (selectable)
Operating Environment Temperature 0
Operating Environment Humidity 10 % to 90 % (non-condensing)
Conference Call Trunk 32 party conference call (10 x 3-party conference call, 4 x 8-party conference call, etc.)
Music on Hold (MOH) Internal MOH port: 8 ports (Level Control: -31.5 dB to +31.5 dB per 0.5 dB) External MOH port: 2 ports (Available exclusively with EPG [External Paging]) MOH: Selectable Internal/External Music Source port
External Paging Maximum 2 ports (Volume Control: -15.5 dB to +15.5 dB per 0.5 dB) (Available exclusively with MOH)
LAN Port 1 (for LAN Connection) 10BASE-T/100BASE-TX (Auto MDI/MDI-X)
Extension Connection Cable SLT 1-pair wire (T, R)
Extension Connection Cable DPT 1-pair wire (D1, D2)
Extension Connection Cable APT 2-pair wire (T, R, D1, D2)
Extension Connection Cable PT-Interface CS 1-pair wire (D1, D2)
Extension Connection Cable PT-Interface CS (High-Density) 4-pair wire (D1, D2)
Extension Connection Cable DSS Console and Add-on Key Module 1-pair wire (D1, D2)
Air-Cooling Method Fan
Dimension 430 mm (W) x 335 mm (D) x 88 mm (H)
Weight (when Fully Mounted) Under 5.0 kg
Absent Message-Extension 1 x 16 characters
Absent Message-System 8 x 16 characters
Call Park Zone 100
Conference 3 - 8 parties per conference 32 parties (default) / 96 parties (DSP installed) total
COS 64
DID/DDI Table 32 digits, 1000 entries
Extension Number 1 - 5 digits
Extension Personal Identification Number (PIN) 10 digits, 1 entry/extension
Host PBX Access Code 10 digits, 10 entries/trunk group
Multiple Subscriber Number (MSN) 10 entries per ISDN-BRI port
Number of Characters of Name 20
Printing Message 8
Queuing Time Table 64
Ring Tone Pattern Plan 8
Simultaneous Programmers one system programmer + 63 personal programmers, one manager programmer + 63 personal programmers, 64 personal programmers
Simultaneous Programmers (Web Maintenance Console) one Installer level account, 32 User (User) and User (Administrator) level accounts
SMDR Call Storage 1000 calls (Without SD card)/40000 calls (With SD card)
Special Carrier Access Code 16 digits, 20 entries
Tenant 8
Time Service Holiday 24
Verification Code 4 digits, 1000 entries
Verification Code Personal Identification Number (PIN) 10 digits, 1000 entries
Emergency Call 32 digits, 10 entries
Hot Line 32 digits
Key Pad Protocol Dial (ISDN Service Access) 32 digits
Personal Speed Dialling 32 digits, 100 entries/extn.
Quick Dialling 8 digits, 4000 entries
Redial 32 digits
System Speed Dialling 32 digits, 1000 entries/tenant
One-Touch Dialling-PT 32 digits, 5000 entries/system
One-Touch Dialling-PS 32 digits, 1000 entries/system
Conference Group 8 (31 members/group for Conference Group Mode, 31 members/group for Broadcast Mode)
User Group 32
Call Pickup Group 64
Idle Extension Hunting Group 64 (16 extensions/group)
Incoming Call Distribution Group 128 (128 extensions/group)
Paging Group 32
PS Ring Group 32
Trunk Group 64
UM Group 1
VM (DPT) Group 2 units x 12 ports (24 channels)
VM (DTMF) Group 2 groups x 32 channels
P2P Group 32
TRS/Barring Level 7
TRS/Barring Denied Code 16 digits, 100 entries/level
TRS/Barring Exception Code 16 digits, 100 entries/level
Routing Plan Table 48 entries
Leading Number Table 16 digits, 1000 entries
Leading Number Exception Table 16 digits, 200 entries
ARS Carrier 48
Itemised Billing Code 10 digits
Authorisation Code for Tenant 16 digits
Authorisation Code for Trunk Group 10 digits
Outgoing Call Log-PT 100 records/extn. 1520 records/system
Outgoing Call Log-PS 100 records/extn. 640 records/system
Incoming Call Log-PT 100 records/extn. 3040 records/system
Incoming Call Log-PS+Incoming Call Distribution Group 100 records/extn. or group Total 2560 records/system
Message Waiting-PS+Incoming Call Distribution Group 256
Message Waiting-PT+SLT 256
Outgoing Message (OGM) 64
OGM Total Recording Time Approx. 20 minutes
Build-in Simplified Voice Message (SVM) 125 messages
SVM Total Recording Time 120 minutes
Billing Items for Guest Rooms 1000 records/PBX (Without SD card)/10000 records/PBX (With SD card)
Hotel Operator 4
Charge Rate 7 digits including a decimal
Charge Denomination 3 currency characters/symbols
TIE Line Routing and Modification Table 32 entries
Leading Number 3 digits
PBX Code 7 digits
NDSS: Monitored PBXs 8
NDSS: Registered Extensions for Monitor PBX 250
Mailboxes 500 subscriber mailboxes 1 System Manager mailbox 1 Message Manager mailbox
Group Distribution List User: 4 groups, 40 members per group System: 20 groups, 200 members per group
Service Group 64 entries
Unified Messaging Ports 24 ports
Users (User) 492
Users (Administrator) 8 accounts
Installer 1 account
Password (All account Types) 4 - 16 characters
Footnote *1 When Digital XDP is used. *2 Cannot be used with One-look configuration. *3 With a 16 site One-look configuration using only the NS1000 *4 The maximum number of recordings that can be stored in each type of mailbox is 9000. *5 Basis of the number 5,000 (calls per day): Ex. 25 (agent) x 20 (call/hour.agent) x 10 (hour/day)
Built-in VM (ch) (Maximum)*2 2, With 3 KX-NS720: 2, One-look: No
Charge Record for Hotel 1000 calls (Without SD card)/10000 calls (With SD card)
Number of Channel for SVM 2 ch
Mailboxes*4 500 subscriber mailboxes 1 System Manager mailbox 1 Message Manager mailbox
Total Recording Time 40h/200h/400h (SD XS/S/M)
Maximum Message Length 1 - 60 min (programmable) Unlimited for two-way recording
Number of Channel for UM 24 ch
Length of Personal Greeting Max: 360s
Custom Service Up to 200
Number of Call Log for ACD Report 300,000*5