• Communication Solutions

FIRMA PANASONIC ULEPSZA PROGRAMOWY SYSTEM KOMUNIKACJI O ELASTYCZNE PAKIETY DLA FIRM I OBSŁUGĘ CHMURY AWS

Programowy system komunikacji biznesowej KX-NSV300 firmy Panasonic zawiera teraz rozmaite elastyczne i opłacalne opcje dla firm, a dodatkowo zapewnia obsługę chmury Amazon Web Services

Wiesbaden (Niemcy), 1 września 2020 roku – firma Panasonic udoskonaliła programowy system komunikacji biznesowej KX-NSV300 przez wprowadzenie rozmaitych opcji dla firm ułatwiających instalację oraz zwiększających opłacalność, a także przez dodanie obsługi chmury Amazon Web Services (AWS), co stanowi pierwszą w historii firmy integrację z chmurą publiczną.

Programowy system komunikacji KX-NSV300 zapewnia firmom nowoczesne funkcje telefoniczne i elastyczność, dzięki której można uniknąć kosztownych inwestycji sprzętowych. Najnowsze ulepszenia pozwalają firmom na wybór spośród trzech wersji systemu w zależności od wymagań użytkowników oraz przeprowadzenie migracji. Panasonic KX-NSV300 Small to idealny system dla firm, w których pracuje do 60 użytkowników, który umożliwia jednoczesne realizowanie 32 połączeń. Wersja Medium przeznaczona jest dla firm zatrudniających do 120 użytkowników i umożliwia jednoczesną obsługę 64 połączeń. Wersja Large obsługuje do 300 użytkowników i 126 jednoczesnych połączeń. Najnowsze wersje systemu KX-NSV300 można instalować również na pojedynczej wirtualnej maszynie o mniejszej pamięci, co pozwala na zmniejszenie wymagań w zakresie pojemności i opłat za wynajem.

Oprócz możliwości instalacji lokalnej i w chmurze prywatnej, np. w centrach danych, rozwiązanie może być teraz hostowane na platformie największego dostawcy chmury publicznej, czyli Amazon Web Services.[1]

„Usprawnienia w rozwiązaniu KX-NSV300 oferują małym i średnim organizacjom na rynku wyższy poziom elastyczności wraz z prostszymi i bardziej opłacalnymi opcjami instalacji” – mówi Carlos Osuna, kierownik jednostki biznesowej w firmie Panasonic Communication Solutions. „Ponadto oferujemy teraz większy wybór modeli z rozwiązaniami w chmurze, które klienci mogą wykorzystywać do wdrażania rozwiązania z pierwszą integracją chmury publicznej AWS, największego dostawcy chmury publicznej. To będzie pierwsza z wielu integracji chmury publicznej. Jednocześnie wciąż dajemy klientom możliwość przejścia ze sprzętowego serwera komunikacyjnego dla firm na programowy system komunikacji o niezawodności i wydajności, dzięki której firmę Panasonic od 30 lat uznaje się za lidera w obszarze systemów telekomunikacyjnych”.

System KX-NSV300 dostarcza najlepsze wirtualne rozwiązania komunikacyjne dla firm w sposób łatwy, szybki i pozwalający na obniżenie kosztów. Jest zgodny z pełną gamą produktów telefonicznych firmy Panasonic, w tym z przewodowymi telefonami IP i terminalami bezprzewodowymi. Dzięki kluczowi aktywacyjnemu produktu, rocznym licencjom dla użytkowników i zdalnej konserwacji wdrożenie systemu KX-NSV300 staje się jeszcze łatwiejsze. Przy korzystaniu z usługi można płacić za poszczególnych użytkowników, za cały rok, co umożliwia łatwe budżetowanie, lub dokonać jednorazowej płatności.

Systemem KX-NSV300 można zarządzać zdalnie, dzięki czemu technik może w każdej chwili uzyskać bezpieczny dostęp do systemu, aby wprowadzić zmiany lub zainstalować aktualizacje.

Maksymalna elastyczność

Dzięki wielostrefowemu systemowi bezprzewodowemu pracownicy mogą odbierać połączenia niezależnie od aktualnego miejsca pobytu w placówce, co ogranicza czas oczekiwania klienta. Podczas połączeń istnieje możliwość łatwego przełączania się między telefonem stacjonarnym a urządzeniem przenośnym bez przerywania rozmowy. Co więcej, opcje ułatwiające znajdowanie telefonów DECT pozwalają na udostępnianie rozmowy wielu uczestnikom.

Inne korzyści wielofunkcyjnego systemu:

Obsługa wielu urządzeń: użytkownicy chcą być osiągalni pod jednym numerem bez względu na to, gdzie i jak się komunikują. Programowy system komunikacji KX-NSV300 umożliwia przypisanie jednego numeru do dowolnego urządzenia: telefonu stacjonarnego (typu SIP lub w technologii systemowej), bezprzewodowego czy programowego (działającego na komputerze lub urządzeniu mobilnym).

My Portal: korzystając z internetowego interfejsu użytkownika „My Portal”, każdy użytkownik może obsługiwać dostępne funkcje i dostosowywać ustawienia ujednoliconej obsługi wiadomości bez znajomości konkretnych kodów funkcji czy programowania.

Inteligentne biurko: pracownicy mobilni i zdalni dostępni są pod jednym numerem, niezależnie od miejsca pracy.

Zintegrowana komunikacja: system integruje się również z zintegrowanym rozwiązaniem komunikacyjnym Panasonic UC Pro do komunikacji wideo, opcjonalnie wbudowaną funkcją telefonicznego centrum obsługi i monitorowaniem połączeń. Co więcej, technologia mobilnej telefonii programowej łączy funkcje komunikacji głosowej oraz wideo na urządzeniu mobilnym użytkownika przez aplikację, pozwalając na rejestrowanie smartfonów pracowników jako firmowych numerów wewnętrznych.

Na terenie całej Europy dostępni są akredytowani partnerzy z przygotowaniem do instalacji programowego systemu komunikacji KX-NSV300 i dostarczania wsparcia. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.business.panasonic.co.uk/nsv300

[1] Jak podaje portal Statista w danych za IV kwartał 2019 roku, AWS ma największy udział w światowym rynku dostawców usług infrastruktury w chmurze na poziomie 33%.