Main product image
BACK TO PRODUCT CATEGORY
KX-NSV300
Główne cechy

Wielostrefowy system bezprzewodowy pozwala na natychmiastowe odbieranie połączeń oraz przełączanie urządzeń w trakcie połączenia 

Zdalną konserwację systemu można wykonać za pośrednictwem bezpiecznego połączenia

Integracja z rozwiązaniem UC Pro pozwala połączyć liczne urządzenia, na przykład telefony biurkowe i komórkowe

Zgodność z przewodowymi telefonami IP, terminalami bezprzewodowymi oraz mobilnymi telefonami programowymi 

Automatyczne rejestrowanie i tworzenie kopii zapasowych danych zwiększa bezpieczeństwo

Programowy system komunikacji KX-NSV300 firmy Panasonic został stworzony, aby sprostać wymaganiom współczesnych elastycznych środowisk pracy. Łączy świat rzeczywisty z wirtualnym, zapewniając zupełnie nowy poziom komunikacji.

 

Programowy system komunikacji KX-NSV300 firmy Panasonic został stworzony, aby sprostać wymaganiom współczesnych elastycznych środowisk pracy. Łączy świat rzeczywisty z wirtualnym, zapewniając zupełnie nowy poziom komunikacji.
System KX-NSV300 umożliwia przejście ze sprzętowego serwera komunikacji biznesowej do programowego systemu komunikacji bez obniżania niezawodności ani wydajności, z której słynie firma Panasonic. Jest to kompleksowe rozwiązanie: z pełnymi funkcjami, bazujące na niezawodnej wiedzy i zapewniające niezrównane środowisko użytkownika — a jednocześnie szybsze i bardziej elastyczne niż kiedykolwiek wcześniej.

Pozwala to sprawnie połączyć rzeczywistość wirtualną ze światem realnym i stworzyć miejsce pracy, w którym wszystko działa płynnie. Mechanizm, który to umożliwia, działa sprawnie w tle i nie trzeba się martwić o żadne przerwy czy zakłócenia działania. To doskonałe wkomponowanie wirtualności w rzeczywistość, które zapewnia największe zalety obu światów.

 

Chcę wiedzieć więcej o rozwiązaniu KX-NSV >>

 

Większa niezawodność. Większa mobilność.
 

Konserwację systemu KX-NSV300 może zdalnie przeprowadzać inżynier serwisu technicznego. Usługa zdalna firmy Panasonic zapewnia inżynierom bezpieczny dostęp do systemu klienta, z dowolnego miejsca i o dowolnej porze, co pozwala na szybkie wdrażanie w systemie zmian i aktualizacji. Konserwacja systemu KX-NSV300 przebiega elastycznie i sprawnie, dzięki czemu klient ma pewność, że nie ma w tym zakresie żadnych zaległości.

Wielostrefowy system bezprzewodowy umożliwia odbieranie połączeń w dowolnym miejscu na terenie placówki. Pozwala to ograniczyć czas oczekiwania, a także daje klientom możliwość rozmowy z właściwą osobą i o odpowiedniej porze. Zyskujesz również możliwość łatwego przełączania się między telefonem biurkowym a urządzeniem przenośnym bez przerywania rozmowy. Co więcej, opcje ułatwiające znajdowanie telefonów DECT pozwalają na udostępnianie rozmowy wielu uczestnikom.

Rozbudowane funkcje. Pełna zgodność.

Wiele urządzeń
Programowy system komunikacji KX-NSV300 umożliwia przypisanie pojedynczego numeru do dowolnego urządzenia: telefonu stacjonarnego (typu SIP lub w technologii systemowej), bezprzewodowego czy programowego (działającego na komputerze lub urządzeniu mobilnym).

Inteligentne stanowisko pracy
Funkcja jednego numeru pozwala na automatyczne przekazywanie wszystkich informacji z klienta mobilnego na wybrane przez użytkownika urządzenie, dzięki czemu połączenia przychodzące są zawsze przekierowywane do użytkownika.

Chmura prywatna
Firma mająca własną infrastrukturę obsługującą chmurę nie musi polegać na wsparciu ani usługach stron trzecich, co zapewnia jej większą kontrolę, bezpieczeństwo i oszczędności.

Scentralizowane zarządzanie
Dzięki możliwościom infrastruktury sieci IP wystarczy obsługa zdalna przez jednego administratora.

My Portal
Korzystając z internetowego interfejsu użytkownika „My Portal”, każdy użytkownik może obsługiwać swoje funkcje i dostosowywać ustawienia ujednoliconej obsługi wiadomości bez znajomości kodów funkcji czy programowania związanych z programowym systemem komunikacji.

Najnowocześniejsza integracja
System integruje się również z rozwiązaniem komunikacyjnym Panasonic UC Pro i technologiami mobilnej telefonii programowej, zapewniając elastyczność i dostęp do wielu funkcji.

Rozpocznij, wykonując trzy proste kroki

Wdrożenie systemu KX-NSV300 w firmie nie mogłoby być łatwiejsze. Potrzebny jest tylko klucz aktywacyjny produktu, licencje roczne dla użytkowników oraz licencja roczna na konserwację zdalną. To wszystko.

Dostępne są dwa proste, przejrzyste plany płatności: opłaty roczne za poszczególnych użytkowników, które ułatwiają budżetowanie i minimalizowanie kosztów, lub opłaty stałe.

 

Zastosuj ujednolicone podejście

Obsługa aplikacji UC Pro. Komunikacja wideo. Opcjonalne wbudowane funkcje telefonicznego centrum obsługi i monitorowania połączeń. W systemie KX-NSV300 połączono wszystkie te elementy, tworząc zaawansowaną, ujednoliconą platformę do komunikacji biznesowej.

 

 

POKAŻ WIĘCEJ

  • Broszury
Product
Image Data
Marketing
Brochures

Service and Support

Please see below the services available for this product. You can also use this section to access the general Service & Downloads area of the website or contact our Technical Support team.

OGÓLNA POMOC TECHNICZNA I PLIKI DO POBRANIA KONTAKT Z POMOCĄ TECHNICZNĄ

Please see below the services available for this product. You can also use this section to access the general Service & Downloads area of the website or contact our Technical Support team.

OGÓLNA POMOC TECHNICZNA I PLIKI DO POBRANIA KONTAKT Z POMOCĄ TECHNICZNĄ

There are currently no key services available.

Please see below the services available for this product. You can also use this section to access the general Service & Downloads area of the website or contact our Technical Support team.

OGÓLNA POMOC TECHNICZNA I PLIKI DO POBRANIA KONTAKT Z POMOCĄ TECHNICZNĄ

There are currently no other services available.

Specifications

Total Number of IP Trunks (Maximum) 128 calls by 7.11
Call Park Zone 100/ system +100/ tenant
Conference 3-16 parties (32 parties in total)
DID/DDI Table 32 digits, 7,000 entries
Host PBX Access Code 10 per trunk group (10 digits)
Queuing Time Table 256
SMDR Call Storage 160,000 calls
Special Carrier Access Code 16 digits,100entries
Tenant 128
Verification Code 2,000 (4 digits)
Personal Speed Dialling 100/user
Quick Dialling 3,000/system +1,000/Tenant
System Speed Dialling System:64,000 Max:5,000/Basic Max:5,000/Tenant
Call Pickup Group 200
Idle Extension Hunting Group 256
Incoming Call Distribution Group 256 (128 User/group)
Paging Group 200
PS Ring Group 32
Trunk Group 128
TRS/Barring Level 7
TRS/Barring Denied Code 600/level
TRS/Barring Exception Code 600/level
Routing Plan Table 240
Leading Number Table 5,000
Leading Number Exception Table 1,000
ARS Carrier 128
User Group 128
Extension Number Digits 1-5 digits, (PSs: 1-4 digits)
Maximum Message Length 1 - 60 min (programmable) Unlimited for two-way recording
Total Number of Legacy Trunks (Maximum) Not supported*2
Class of Service (COS) 512
Charge Record for Hotel 40,000 calls
Number of Channel for UM 128ch
SIP Trunk (Maximum) 128 ch
H.323 Trunk (Maximum) 128 ch
LCOT 0
BRI 0
PRI23 0
PRI30 0
T1 0
E1 0
Maximum number of users 300
Total Number of Devices (Maximum) 900*3
Wired device (Maximum) 600
IP device (Maximum) 600
KX-NT/KX-NTV/KX-HDV/KX-TGP600 IP Device (Maximum) 600
SIP Phone (3rd party) (Maximum) 600
Legacy Device (SLT, DPT, APT) Not supported*4
DSS Console Not supported
Portable Station (Maximum) 300
Add-on Key Module (KX-NT505) 48
Total Number of Cell Station (Maximum) 128
IP-Cell Station (Maximum) 128
Legacy Cell Station (DPT-CS, CSIF-CS) Not supported
Operator 4/system +4/tenant
Verification Code PIN 2,000 (10digits)
Emergency Call entries 20
Conference Call Group 48
IP-CS LAN sync. Group 32 (64 IP-CS/group)
IP-CS Air sync. group 16 (16 IP-CS/group)
Outgoing Call Log (User base) 100/user, 10,000/ system
Incoming Call Log (User base) 100/user, 20,000/system
Incoming Call Log (ICDG base) 100/group, 10,240/system
Message Waiting (User) 512/system
Outgoing Message(OGM) 128
Outgoing Message(OGM) Port 128
Outgoing Message(OGM) Total recording time 64 min
Number of Mailboxes 1/user, 1/ICD group, 1/Auto-2way Rec manager
Max. Recording time 1,600h (Same as KX-NSX2000 with SSD-LL)
Number of Channel for FAX 0ch
Footnote *1 Annual charge type: All AKs are charged annually. AK includes 30 users AK for the 1st year. Perpetual charge type: All AKs except Software Assurance AK are purchased by collective payment. The Software Assurance AK is bundled to Product Key for the 1st one year, an annual AK will be necessary the following year. *2 Legacy trunks such as ISDN/T1/E1 are deployed with a Panasonic trunk adaptor (KX-NS8188/KX-NS8290). An analog trunk is not supported. *3 When it includes mobile, maximum number of user device is 2,000. (Main/ Sub/ Wireless and Mobile) *4 Legacy phones such as SLT, DPT, APT are not compatible directly with the system. SLT including FAX can be connected by integrating with a 3rd party adaptor device such as ATA (analog telephony adaptor).
Custom Service 100/tenant (3,200/system)
Length of Personal Greeting 360s
Number of Call Log for ACD Report 1,200,000 (Past 12month’s data calls can be stored)
Number of Channel for IMAP 72ch
Supervisor 32
Auto 2way Rec Manager 96