Serwis i wsparcie

Wybór odpowiedniej stacji dokującej do komputera

Przede wszystkim serwis i wsparcie

Wyposażając pracowników we wzmocnione laptopy i tablety, zapewnia się im zaawansowane narzędzia gotowe do pracy w dowolnych warunkach.

Jeśli do tego uda się znaleźć odpowiedni sposób na zadokowanie tych urządzeń w pojazdach użytkowych, powstanie najbardziej zaawansowana, wydajna i wyspecjalizowana siła robocza.

Wybór stacji dokującej i uchwytu odpowiednich do pojazdu i mobilnej infrastruktury IT nie jest łatwym zadaniem. Potrzebne jest wsparcie specjalisty, który przed zaproponowaniem możliwego rozwiązania dokującego znajdzie czas, by zrozumieć firmę i stojące przed nią wyzwania.

Po wybraniu sprzętu dokującego i zamontowaniu go w pojazdach należy pamiętać o odpowiednim serwisie i wsparciu. Pozwoli to zminimalizować czas przestojów i zagwarantować maksymalny zwrot z inwestycji.

Kluczem do sukcesu jest kompleksowe podejście

  • Zrozumienie — określenie potrzeb biznesowych
  • Personalizacja — odpowiednie do pojazdu i jego przeznaczenia
  • Projekt — od konstrukcji po testy i certyfikacje stacji dokującej
  • Wsparcie — kompleksowe wdrożenie, konsultacje na miejscu i szkolenia
  • Ochrona — szybkie naprawy oraz rozszerzona gwarancja uwzględniająca przypadkowe uszkodzenia 

Przejmij kontrolę 

Zespół Panasonic ProService współpracuje z odbiorcami na każdym etapie procesu projektowania — od koncepcji przez montaż — w celu dostarczenia doskonałego rozwiązania dokującego dostosowanego do indywidualnych wymagań.

Nasz zespół ma ponadto umiejętności i wiedzę niezbędne, by zająć się całym procesem, łącznie z dopilnowaniem spełnienia wszelkich wymagań prawnych.

W skrócie zespół Panasonic ProServices wykorzystuje przełomowe technologie, konstrukcje, metody produkcji i wsparcie od firmy Panasonic, by opracować doskonałe narzędzie biznesowe i mobilne biuro dla Twoich pracowników.

Wales & West znajduje idealnego partnera w zakresie rozwiązań dokujących

To właśnie specjalistyczny serwis i wsparcie okazały się idealnym rozwiązaniem dla firmy Wales & West Utilities, która zwróciła się do Panasonica z prośbą o zapewnienie łączności w pojazdach pracowników mobilnych.

Według Andrew Pettiforda, kierownika ds. transportu w Wales & West Utilities, opracowanie początkowej konstrukcji i zainstalowanie rozwiązania opartego na urządzeniu Panasonic Toughbook we flocie 370 pojazdów (od wanów po pick-upy i samochody z napędem na cztery koła) nie było łatwym zadaniem.

„Chcieliśmy, aby po dotarciu na miejsce pojazd stawał się dla inżyniera biurem” — powiedział Pettiford.

Specjalistyczna konstrukcja supernowoczesnego rozwiązania

Najpierw zespół Panasonic ProServices zaprojektował, przetestował i zainstalował w pojazdach różne poziome i pionowe stacje dokujące, korzystając z pomocy własnych specjalistów ds. projektowania wspomaganego komputerowo i zespołu produkcyjnego. Następnie pozyskano kompatybilne ekrany i elementy komunikacyjne rozwiązania oraz zaplanowano instalację, cały czas ściśle współpracując z klientem.

Panasonic ProService zapewnił też umowę na pomoc techniczną, dzięki której pojazdy pozostają sprawne.

„Gdy wystąpi usterka lub problem z zainstalowanym w pojeździe rozwiązaniem, nasi inżynierowie mogą zadzwonić bezpośrednio do zespołu Panasonic ProService” — mówi Pettiford. „Nasza pierwsza linia wsparcia ma połączenie z naszą siecią i często potrafi znaleźć rozwiązanie z poziomu komputera, jednak w przypadku usterki do pojazdu wysyłany jest zespół naprawczy firmy Panasonic. Dzięki umowie na pomoc techniczną wydajność naszych inżynierów nie spada, a ja otrzymuję istotne informacje potrzebne do zarządzania kosztami i identyfikowania powtarzających się usterek”.

Serwis i wsparcie to oczywiście zaledwie dwa z wielu czynników do uwzględnienia podczas podejmowania decyzji dotyczących sposobu i miejsca montażu stacji dokującej w pojeździe użytkowym. Więcej informacji można znaleźć w szczegółowym raporcie opublikowanym niedawno przez firmę Panasonic.