• Poradzą sobie w każdych warunkach, ale nie uszczuplą Twojego budżetu.

    Przedstawiamy urządzenia TOUGHBOOK-as-a-Service

Sprzęt jako usługa – blisko 80% przedsiębiorców chce skorzystać z takiego rozwiązania

78% osób odpowiedzialnych za zakup sprzętu IT w firmach jest zainteresowanych subskrypcją sprzętu dla pracowników mobilnych – potwierdza badanie przeprowadzone przez Opinion Matters na zlecenie Panasonic. Ankietowani wśród zalet rozwiązania „As-a-Service” wymieniają możliwość częstszej aktualizacji technologii i lepszego zarządzania kosztami.

Z perspektywy klientów biznesowych najważniejszym kryterium przy zakupie urządzeń IT dla pracowników są koszty (72%) oraz cykl życia produktu (54%). Jednocześnie większość nabywców dąży do tego, by urządzenia mobilne wymieniać co 2-3 lata.

Do zalet usługi typu „As-a-Service” należy przede wszystkim możliwość korzystania z najbardziej aktualnych technologii (54%), możliwość lepszego zarządzania budżetem (49%) i tym samym uwolnienie środków na inne wydatki, np. zakup dodatkowych akcesoriów (34%).

Korzystając z modelu „As-a-service” klienci najczęściej oczekują trzyletniej gwarancji (65%), planu płatności z oprocentowaniem 0% (46%) oraz dostawy urządzeń bezpośrednio do miejsca pracy (46%). Z kolei spośród usług i dodatków opcjonalnych nabywcy są zainteresowani: ubezpieczeniem urządzeń (45%), rozszerzoną gwarancją (43%), gwarancją na przypadkowe uszkodzenia (43%), akcesoriami (39%), zainstalowaniem specjalistycznych aplikacji (34%) oraz programem wymiany (34%).

Pomimo zainteresowania subskrypcją urządzeń IT aż 69% ankietowanych nie było świadomych, że są firmy oferujące usługi „As a service” z oprocentowaniem 0%.

- Technologie i urządzenia IT zmieniają są coraz szybciej, a ich rozwój przekłada się na wydajność pracowników mobilnych. Dlatego klienci biznesowi są zainteresowani najbardziej aktualnymi rozwiązaniami - mówi Kevin Jones, dyrektor zarządzający w Panasonic Mobile Solution Business w Europie. - Jednak wymiana infrastruktury IT powoduje znaczące wydatki w firmie co dwa-trzy lata. Wiemy od naszych klientów, że wielu z nich wolałoby przejść na model płatności oparty na subskrypcji, podobny do popularnej usługi SaaS. Dlatego wprowadziliśmy usługę Toughbook as a Service, która pomaga naszym klientom sprostać temu wyzwaniu.

Badanie zostało przeprowadzone przez agencję Opinion Matters na zlecenie Panasonic Toughbook. W ankiecie udział wzięło 250 osób odpowiadających za zakup sprzętu IT w firmach z Wielkiej Brytanii.

Cały dokument pt. „Computing as a Service: Breaking the expensive cycle of mobile technology refreshes” można pobrać ze strony: https://business.panasonic.co.uk/computer-product/mobile-computing-as-a-....