Informacja firmy Panasonic dotycząca bezpieczeństwa

Oświadczenie firmy Panasonic w sprawie zapobiegania nieoczekiwanemu zapłonowi baterii w urządzeniach Toughbook z serii CF-AX, CF-SX i CF-C2.

W nawiązaniu do opublikowanej w maju informacji dotyczącej bezpieczeństwa opracowaliśmy aktualizację oprogramowania modeli wymienionych powyżej, którą można pobrać bezpośrednio na laptop. Program przeprowadza diagnozę i sprawdza stan baterii w celu uniknięcia niebezpieczeństwa zapłonu. Zgodnie z wcześniejszą deklaracją nie będziemy wymieniać baterii w powyższych modelach.

Zalecamy pobranie oprogramowania diagnostyczno-kontrolnego nawet w przypadku użytkowników, którzy wcześniej zainstalowali nasze oprogramowanie do kontroli ładowania, ponieważ wspomniana aktualizacja zapewnia stałą kontrolę poziomu ryzyka zapłonu.

Jak już wspomnieliśmy, oprogramowanie do kontroli ładowania stanowiło tymczasowe rozwiązanie, a zainstalowane oprogramowanie diagnostyczno-kontrolne przejmie jego funkcje.

Prosimy o sprawdzenie w poniższej tabeli, czy problem dotyczy Państwa produktu. Jeśli tak, prosimy o zainstalowanie naszego oprogramowania diagnostyczno-kontrolnego najszybciej, jak to możliwe.

PRODUKTY OBJĘTE NINIEJSZĄ INFORMACJĄ DOTYCZĄCĄ BEZPIECZEŃSTWA:

Model laptopa

  • Seria CF-AX2/AX3
  • Seria CF-C2
  • Seria CF-SX

W PRZYPADKU POSIADANIA KTÓREGOKOLWIEK Z LAPTOPÓW WYMIENIONYCH W NINIEJSZEJ INFORMACJI DOTYCZĄCEJ BEZPIECZEŃSTWA NALEŻY NATYCHMIAST WYKONAĆ NASTĘPUJĄCE KROKI:

Pobierz oprogramowanie diagnostyczno-kontrolne, korzystając z poniższego łącza, i zainstaluj je na urządzeniach, których dotyczy problem:

Pobierz oprogramowanie

Oprogramowanie przeprowadzi diagnozę i sprawdzi stan zestawu baterii w celu zapewnienia długiego okresu eksploatacji i uniknięcia niebezpieczeństwa zapłonu.

Wszelkie pytania i prośby o pomoc prosimy kierować z wykorzystaniem poniższych metod:

E-mail: toughbookbattery.helpdesk@eu.panasonic.com

Poniżej znajdują się instrukcje umożliwiające określenie, czy problem dotyczy danego modelu laptopa.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności wynikające z niniejszej informacji. Firma Panasonic dokłada wszelkich starań, aby oferować najwyższej jakości produkty i obsługę klienta.

Dziękujemy za współpracę i zrozumienie.

JAK ZIDENTYFIKOWAĆ MODELE, KTÓRYCH DOTYCZY PROBLEM:

Sprawdź model komputera (patrz poniższy wykres)