• Profesjonalne rozwiązania audiowizualne i emisyjne — gwarancja/rejestracja produktu

Kamery profesjonalne — gwarancja/rejestracja produktu*

Wszystkie profesjonalne produkty audiowizualne firmy Panasonic są dostarczane z wiodącą na rynku gwarancją obejmującą „usługi premium”, do których należą:

  1. Roczna gwarancja na części, wykonanie i transport w przypadku awarii sprzętu; jeśli użytkownik zarejestruje produkt, uzyska BEZPŁATNE WYDŁUŻENIE GWARANCJI na okres 2, 3 lub 5 lat (zależnie od produktu).
  2. Krótki średni czas naprawy w Europejskim Centrum Napraw w Cardiff w Wielkiej Brytanii, który wynosi 5 dni (od odbioru do zwrotu).
  3. Jednostka zastępcza (w przypadku dłuższej naprawy).
  4. Badanie na miejscu przez terenowy zespół techników europejskiego centrum serwisowego.
  5. Pomoc techniczna.
  6. Europejskie centrum telefoniczne obsługujące główne języki europejskie.
  7. Możliwość zakupu rozszerzeń gwarancji w celu dodatkowego zabezpieczenia inwestycji.
  8. Internetowy system PASS do zarządzania zasobami, informacjami inżynieryjnymi i rejestrowaniem usług napraw

W sprawie produktów wycofanych z produkcji prosimy o kontakt.

*Obowiązują warunki

KLIKNIK TUTAJ, ABY SPRADWZIĆ WARUNKI GWARNCJI

Warranty




To be entitled to this Guarantee, you must register the Product within 60 days of purchase of the Product at: https://business.panasonic.eu/service/