Nowa zintegrowana, zdalna kamera wideo z funkcjami obracania i uchylania AW-HE120. Ma kompaktową obudowę o 60% mniejszą i lżejszą niż poprzedni model — AW-HE100 — a także obiektyw z mocniejszym, 20-krotnym zoomem oraz matrycę U.L.T. o rozdzielczości 2,2 mln pikseli. System rejestracji obrazu 3-MOS z obsługą wideo Full HD. warranty

Model AW-HE120 obsługuje starsze kontrolery zdalne zaprojektowane do wcześniejszych systemów kamer zdalnych, a także komunikację IP. Kamerę zaprojektowano tak, aby jej instalacja była łatwa. Jest dostępna w dwóch kolorach — perłowej bieli i metalicznej czerni — które będą odpowiednie do wielu różnych zastosowań. Model AW-HE120 ma obiektyw z 20-krotnym zoomem, który obsługuje większy zakres ogniskowych — od obrazu panoramicznego (32,1 mm) po ultrateleobiektyw (642 mm) (odpowiednik formatu małoobrazkowego 35 mm).

Ten obiektyw z zoomem optycznym uzupełniono 10-krotnym zoomem cyfrowym. Wbudowany, czteropozycyjny filtr ND (brak, 1/4, 1/16, 1/64) umożliwia regulację ekspozycji. Elementami systemu przetwarzania obrazu, zastosowanymi również w serii P2 HD firmy Panasonic, są matryce MOS U.L.T. o rozmiarze 1/3 cala i rozdzielczości 2,2 mln pikseli, które zapewniają doskonałą jakość obrazu Full HD. Konfiguracja 3-MOS gwarantuje wierność kolorów. Urządzenie obsługuje wiele formatów sygnału wideo HD i SD: 1080/59.94i, 1080/50i, 720/59.94p, 720/50p, 480/60i oraz 576/50i. Wyposażono je w złącza SDI (HD/SD, BNC), analogowe komponentowe (D-SUB 15P) i HDMI.

Wybranie wyjścia HDMI zapewnia wyższą jakość obrazu 1080/59.94p i 1080/50p. AW-HE120 wyposażono w wysoko wydajny procesor sygnałowy DSP zastosowany w kamerze emisyjnej firmy Panasonic. Niezwykle precyzyjnie przetwarza on obrazy, renderując takie ustawienia jak korekcja gamma i różne funkcje poprawy szczegółów. Charakteryzuje się niskim zużyciem energii wynoszącym 21 W, czyli około 48% mniej niż poprzedni model. Oprócz tego obsługuje funkcję Dynamic Range Stretch (DRS), która minimalizuje bloki cieni i nadmiernie jasne obszary z mieszanym kontrastem.

Krzywa gamma i załamanie krzywej są szacowane odpowiednio do kontrastu każdego piksela i stosowane w czasie rzeczywistym. Uzyskiwane obrazy są poprawiane wizualnie przez funkcję szerokiego zakresu dynamicznego. . Mimo niewielkich rozmiarów głowica obrotowo-uchylna ma szeroki zakres ruchów wynoszący +/-175° (obracanie) i -30 do 210° (uchylanie). Nowo opracowany sterownik obracania/uchylania łączy szybkie reagowanie ze statyczną precyzją. Urządzenie jest zgodne z 35 poziomem hałasu NC (Noise Criteria).

Pilot AW-RP50 (dostępny osobno) umożliwia rejestrowanie zgodnie ze 100 wstępnie ustawionymi pozycjami. AW-RP50 można podłączyć do jednej lub większej liczby jednostek AW-HE120 przez łącze IP przy użyciu kabla sieciowego LAN (10BASE-T/100BASE-TX, RJ45). Jeden kontroler AW-RP50 może sterować nawet 100 jednostkami AW-HE120. AW-HE120 jest oczywiście zgodny z innymi opcjonalnymi urządzeniami z systemami szeregowymi oraz obracania i uchylania wyprodukowanymi przez firmę Panasonic.

W związku z tym model AW-HE120 jest idealną kamerą zastępczą do istniejących systemów. Kompaktowa obudowa AW-HE120 jest o około 60% mniejsza i lżejsza (AW-HE120 waży ok. 3 kg) niż wcześniejszy model — AW-HE100. Wygląda atrakcyjnie, mniej rzuca się w oczy i lepiej dopasowuje się do otoczenia. Urządzenie jest dostępne w dwóch kolorach, które pasują do różnych wystrojów.

Model perłowo-biały (AW-HE120W) można stosować w kaplicach i salach weselnych, a model w metalicznej czerni (AW-HE120K) doskonale nadaje się do rejestrowania występów teatralnych czy wydarzeń. Przekręcany mechanizm blokady sprawia, że urządzenie można zamocować do sufitu w taki sam sposób, jak klosz lampy, a niewielka waga oznacza, że do instalacji potrzebna jest tylko jedna osoba. Okablowanie do sterowania składa się ze standardowego kabla sieciowego LAN, co znacznie zmniejsza koszt instalacji. 

Kliknij tutaj aby pobrać listę Instrukcji Obsługi do pobrania.

  • Raporty
  • WHITEPAPER: PTZ cameras have grown up
    In the last few years, PTZ (Pan, Tilt and Zoom) cameras have become more powerful - and versatile. The latest cameras are full broadcast quality (up to 4K) and have such comprehensive connectivity that there's usually no need for a conventional broadcast infrastructure.This is ideal for modern video productions in an environment where broadcast infrastructure is rapidly being replaced by IP/IT technology.At the same time, demand for video content is mushrooming beyond the capacity of traditional budgets. This calls for more TV production facilities but without the cost. Here's how PTZ cameras can help.
Product
CAD Data
Image Data
Technical
Operating Instructions
Firmware
Marketing
Marketing Videos
White Paper

Service and Support
  • Broadcast & ProAV Operating Manual Database
    Broadcast & ProAV Operating Manual Database
    Link to the Panasonic global Operation Manual Database for Broadcast & ProAV Products
    Mon, 12/02/2018 - 13:50
    Download File
  • Live@ISE 2017 | Jaume Miro talking about robotic camera technology as part of live events
    Live@ISE 2017 | Jaume Miro talking about robotic camera technology as part of live events
    Live@ISE 2017 | Jaume Miro talking about robotic camera technology as part of live events
    Thu, 01/03/2018 - 13:25
    View video
    Panasonic Live @ IBC - remote cameras systems and the AW-HE230
    Panasonic Live @ IBC - remote cameras systems and the AW-HE230
    Panasonic Live @ IBC - remote cameras systems and the AW-HE230
    Thu, 01/03/2018 - 13:25
    View video
    RTBF Visual Radio Studio Equipped with Panasonic Cameras and Video Walls
    RTBF Visual Radio Studio Equipped with Panasonic Cameras and Video Walls
    RTBF Visual Radio Studio Equipped with Panasonic Cameras and Video Walls
    Tue, 20/03/2018 - 10:40
    View video
  • WHITEPAPER: PTZ cameras have grown up
    WHITEPAPER: PTZ cameras have grown up
    In the last few years, PTZ (Pan, Tilt and Zoom) cameras have become more powerful - and versatile. The latest cameras are full broadcast quality (up to 4K) and have such comprehensive connectivity that there's usually no need for a conventional broadcast infrastructure.This is ideal for modern video productions in an environment where broadcast infrastructure is rapidly being replaced by IP/IT technology.At the same time, demand for video content is mushrooming beyond the capacity of traditional budgets. This calls for more TV production facilities but without the cost. Here's how PTZ cameras can help.
    Tue, 06/03/2018 - 17:43
    Download pdf - 92.58 KB

Please see below the services available for this product. You can also use this section to access the general Service & Downloads area of the website or contact our Technical Support team.

OGÓLNA POMOC TECHNICZNA I PLIKI DO POBRANIA KONTAKT Z POMOCĄ TECHNICZNĄ

Please see below the services available for this product. You can also use this section to access the general Service & Downloads area of the website or contact our Technical Support team.

OGÓLNA POMOC TECHNICZNA I PLIKI DO POBRANIA KONTAKT Z POMOCĄ TECHNICZNĄ

There are currently no key services available.

Please see below the services available for this product. You can also use this section to access the general Service & Downloads area of the website or contact our Technical Support team.

OGÓLNA POMOC TECHNICZNA I PLIKI DO POBRANIA KONTAKT Z POMOCĄ TECHNICZNĄ

There are currently no other services available.

Specifications

Power Requirements DC 12 V (AC Adapter supplied)
Power Consumption 1.75 A
Operating Temperature 0¡C to 40¡C (32¡F to 104¡F)
Allowable Humidity 35 % to 90 % (no condensation)
Storage Temperature -20¡C to 50¡C ( -4¡F to 122¡F)
Weight Approx. 3.0 kg (Approx. 6.61 lbs) (Including mount bracket)
Dimensions (H x W x D) 180 mm x 228 mm x 220 mm (7-3/32 inches x 8-31/32 inches x 8-21/32 inches)|excluding protrusions, cable cover, direct ceiling mount bracket)
Image Sensors 1/3 type Full-HD 3MOS
Lens Motorized 20x zoom, F1.6 to F3.4|(f=4.5 mm to 90 mm; 35 mm equivalent:32.13 mm to 642.5 mm)
Focus Switching between auto and manual
Focus Distance Entire zooming range:600 mm, Wide end:400 mm
Colour Separation Optical System 3MOS
Minimum Illumination 7 lx (50 IRE, F1.6, + 18 dB)
Horizontal Resolution 1 000 TV lines Typ (Centre area)
Gain Selection Auto, 0 dB to 18 dB
Frame Mix*1 0 dB, 6 dB, 12 dB, 18 dB, 24 dB
59.94Hz 1/100, 1/250, 1/500, 1/1000, 1/2000, 1/4000, 1/10000
Gamma Off, Normal (Low, Mid, High), Cinema
White Balance AWB A, AWB B, ATW, 3 200K, 5 600K
Scene File Scene1, Scene2, Scene3, Scene4
HD 1080/59.94p*2, 1080/59.94i, 1080/50p*2, 1080/50i, 720/59.94p, 720/50p
Synchronization System Internal/External synchronization (BBS/Tri-level sync)
Input Connector DC 12 V IN, G/L IN (BNCx1)*3|*BBS (Black Burst Sync), tri-level sync supported
HDMI HDMIx1
HD/SD SDI Out BNCx1 Compliant with the SMPTE292M/SMPTE259M standards/75½
Video Output BNCx1 NTSC/PAL 1.0 V[p-p]/75½
HD/SD Analog Out Y/PB/PR or R/G/B D-sub 15 pin x 1
LAN LAN connector for IP control (RJ-45)
Pan/Tilt Operation Speed MAX 60¡/s
Panning Range ±175¡
Tilting Range*4 -30¡ to 210¡
Quietness NC35
Standard Accessories Mount bracket for installation surface (Hanging*5/Desktop), Drop-prevention wire, Drop-prevention wire mount screw (already attached to the unit), Bracket mounting srcrews (bind-head) M4 x 10 mm, Main unit mounting screw (with flat washer, spring washer) M3 x 6 mm, Cable cover, Power cable (1.8 m [5.9 ft]), AC adaptor
SD 576/50p*2, 576/50i, 480/59.94p*2, 480/59.94i
RS-422 CONTROL IN RS422A (RJ-45)
50Hz 50.19 Hz to 537.13 Hz