• World Expo Milano 2015

    -Panasonic Visual Systems Case Studies-

Expo Milano - Pawilon Alitalia-Etihad

Multimedialny pawilon Alitalia-Etihad Airways, zlokalizowany w samym sercu terenów wystawowych Expo Milano i oferujący całe mnóstwo interaktywnej rozrywki na dwóch poziomach, stanowił dla odwiedzających prawdziwe centrum życia towarzyskiego.

W sumie zainstalowano w nim 99 profesjonalnych ścian wideo i interaktywnych ekranów dotykowych Panasonic pracujących w konfiguracji zarówno pojedynczej, jak i grupowej. Na ekranach prezentowano prawdziwe historie i przygody podróżnicze, dzięki czemu goście mogli lepiej zrozumieć motto pawilonu — „Connecting the World” („Łączymy świat”). W ramach projektu wykorzystano następujące urządzenia: 86 ścian wideo TH-55LFV70 o ultracienkich ramkach (odległość między ramkami to zaledwie 3,5 mm) i ciekawych rozwiązaniach ułatwiających instalację oraz poprawiających jakość obrazu; siedem interaktywnych wielodotykowych ekranów TH-50LFB70 oraz sześć wyświetlaczy LCD TH-80LF50 o przekątnej ekranu równej 80 cali, wysokiej jasności (700 cd/m2) i niezwykle wytrzymałej konstrukcji umożliwiającej pracę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Wszystkie materiały były wyświetlane bez jakichkolwiek problemów, dzięki czemu odwiedzający mogli łatwiej odbyć podróż po kuchniach i kulturach świata.