• Communication Solutions

Korzyści płynące z wdrożenia technologii OneNet

Linia rozwiązań Unified Communications firmy Panasonic działa na bazie technologii OneNet.

OneNet umożliwia zastosowanie w produktach kompletnych rozwiązań Unified Communications z linii KX-TDE i KX-NCP, a także KX-NCP500X/V New Business Edition, dzięki czemu udostępnia rozwiązania dostosowane do potrzeb wielu różnych firm, niezależnie od ich wielkości czy liczby lokalizacji. Rozwiązania z serii zaawansowanych systemów Unified Communications zostały opracowane tak, aby zapewniać przedsiębiorstwom przewagę konkurencyjną dzięki maksymalizacji potencjału sieci IP.

OneNet to nowe rozwiązanie z portfolio produktów Unified Communications firmy Panasonic, które oferuje wiele zaawansowanych udoskonaleń, w tym między innymi:
 
  • Jeden wspólny zestaw funkcji dostępny we wszystkich platformach komunikacji z tej serii, w tym również w platformach TDE100, 200 i 600, NCP500 i 1000 oraz NCP500X/V.

  • Ponadprzeciętna przejrzystość funkcji w wielu lokalizacjach i dla wielu użytkowników.

  • Ulepszone zarządzanie kolejkami oraz nagrywanie połączeń w centrach obsługi telefonicznej.

  • Opcje ułatwiające znajdowanie telefonów DECT.

  • Automatyczne przekierowywanie połączeń do konkretnego najemcy w wynajmowanych wspólnie pomieszczeniach.

  • Skalowalne rozwiązania, które wspomagają rozwój dzięki większym możliwościom.

  • Zaawansowane aplikacje, takie jak Intuitive Multi-party Conference & collaboration i ulepszenia CTI.

 

Korzyści z zastosowania technologii OneNet

OneNet umożliwia firmom tworzenie wirtualnych zespołów i wydajniejsze udostępnianie zasobów dzięki znacznym ulepszeniom takich funkcji, jak Call Distribution, Centralised Voice-mail, Multi-party conferencing i Mobile integration.

Wszystkie systemy OneNet są przyjazne dla środowiska, a ich zużycie energii zostało ograniczone o 54% w porównaniu z wcześniejszymi liniami produktów.

 

Skalowalne rozwiązania

Wiele funkcji działa bezproblemowo w wielu lokalizacjach i u wielu użytkowników — do 8 systemów PBX w jednej sieci lub do 100 lokalizacji dzięki łączom QSIG.

Pracowników (niezależnie od ich lokalizacji) można przypisywać do jednej grupy, w ramach której są przekierowywane połączenia, lub do jednej grupy ICD.

Technologia OneNet oferuje zaawansowane opcje scentralizowanych systemów głosowych, dzięki czemu usprawnia także korzystanie z systemów przetwarzania głosu TVM. Przekierowywanie połączeń w wypadku zajętej linii, tzw. ślepy transfer oraz dostęp do komputera ułatwiają użytkownikom centralizowanie systemów przetwarzania głosu, co pozwala zwiększyć wydajność.

 

Zaawansowane aplikacje

Jeden prosty interfejs zapewnia użytkownikom intuicyjne nawiązywanie połączeń konferencyjnych oraz udostępnia zaawansowane narzędzia wspomagające współpracę. Użycie technologii OneNet w połączeniu z rozwiązaniem Communications Assistant w wersji 4 umożliwia integrację z popularnymi systemami CRM, takimi jak Microsoft Outlook, i pozwala zwiększyć wydajność procesów.

Grupowe połączenia konferencyjne mogą być konfigurowane przez użytkowników. Uczestnicy łączący się spoza firmy mogą nawiązać połączenie i dołączyć do konferencji bez konieczności manualnego dodania ich do połączenia. Rozwiązanie Communication Assistant w wersji 4 umożliwia konfigurowanie audiokonferencji w wielu sieciach metodą „przeciągnij i upuść”.