• KV-S1015C

KV-S1015C

Biurkowy, kompaktowy skaner kolorowy

  • Skanowanie z szybkością 20 str./min i 40 obr./min 
  • Skanowanie w kolorze w trybie dupleksu — wizytówki do formatu A4
  • Podajnik automatyczny na 50 arkuszy
  • Urządzenie gotowe do używania w połączeniu z oprogramowaniem Biz Card i Page Manager
  • Łączność w chmurze
  • 3 dostosowywane klawisze umożliwiają zapisywanie skanowanej treści od razu w wybranych wcześniej lokalizacjach
  • Podawanie dokumentów mieszanych oraz wielu sztywnych arkuszy
  • Dzienny cykl pracy: 2000 str.

Skaner KV-S1015C jest przeznaczony do używania w małym lub domowym biurze albo na biurku w środowisku biznesowym. Pomimo niewielkich wymiarów skaner gwarantuje pełen profesjonalizm i umożliwia skanowanie obrazów o wysokiej jakości w rozdzielczości do 600 dpi. Urządzenie jest sprzedawane z kompletnym pakietem oprogramowania. Dostęp do usług w chmurze zapewnia wysoką wydajność w grupie roboczej. Szybkość skanowania do 20 stron na minutę sprawia natomiast, że jest to jeden z najszybszych kompaktowych skanerów w branży.

W zestawie ze skanerem KV-S1015C dołączane jest oprogramowanie Biz Card i Page Manager. Oprogramowanie Biz Card umożliwia skanowanie wizytówek i zapisywanie ich zawartości w bazie danych, którą można przeszukiwać. Page Manager to aplikacja do zarządzania plikami, która ułatwia przechowywanie, porządkowanie i edytowanie cyfrowych dokumentów. Zeskanowane dane można zapisywać w różnych formatach, na przykład PDF, TIFF, JPEG lub BMP. Dostępna jest także opcja przesyłania zeskanowanych dokumentów i obrazów do popularnych usług w chmurze, takich jak MS SharePoint lub Google Docs. 

Skaner KV-S1015C udostępnia trzy przyciski One Touch Scanning, które umożliwiają zdefiniowanie trzech zestawów instrukcji i przypisanie każdego z nich do jednego przycisku — dzięki temu można zapisywać skanowane dokumenty w określonych folderach lub wysyłać je na skonfigurowane adresy e-mail. 

Urządzenie KV-S1015C to przystępny cenowo skaner dla firm, który ułatwia skanowanie przychodzącej poczty, faktur, potwierdzeń wypłat oraz dowodów zakupu. Pozwala on zautomatyzować procesy administracyjne, ograniczyć koszty działalności, zabezpieczać proces wystawiania rachunków oraz znacznie zwiększyć wydajność w biznesie.