• KX-NSX2000

    Business Communication Server

  • KX-NSX2000

    Business Communication Server

KX-NSX2000

Odkryj nowy serwer do komunikacji biznesowej

Każda firma ma różne potrzeby w zakresie komunikacji, ponieważ nawiązuje kontakt z klientami na różne sposoby, w różnych miejscach i przy użyciu różnych urządzeń. Właśnie dlatego zdalni i rozproszeni pracownicy potrzebują dziś rozwiązań komunikacyjnych, które umożliwią im sprostanie coraz to nowym potrzebom i oczekiwaniom klientów.

Rozwiązanie KX-NSX pomaga firmom zadbać o ogólną satysfakcję klientów — to system komunikacyjny nowej generacji zdolny spełnić oczekiwania dzisiejszych pracowników w kwestii elastyczności oraz rosnące wymagania klientów. Rozwiązanie KX-NSX można łatwo dostosować do potrzeb firmy, zarówno w przypadku pracowników działających w różnych lokalizacjach, jak i zatrudniania nowych zasobów, organizowania nowego biura, uruchamiania działu pomocy czy też przystosowywania pracowników do pracy w domu.

Chcę wiedzieć więcej o rozwiązaniu KX-NSX >>

Zabezpieczenia i pomoc zawsze na wyciągnięcie ręki

Aktywowany jest automatyczny system zabezpieczający, więc w przypadku awarii urządzenia głównego funkcję działającego systemu przejmuje urządzenie zastępcze, co zapewnia w stu procentach niezawodną obsługę umożliwiającą prowadzenie niezbędnej komunikacji biznesowej.

Usługa chmurowa firmy Panasonic umożliwia zdalną obsługę i konserwację, co z kolei pozwala na szybkie wznowienie pracy systemu — zawsze i wszędzie.

 

Bądź do dyspozycji klientów zawsze, gdy Cię potrzebują

Miej kontakt z klientami bez względu na to, gdzie akurat pracujesz. Dzięki wielostrefowemu systemowi bezprzewodowemu możesz odbierać połączenia w drodze, korzystając z różnych urządzeń. Możesz nawet przełączać się między telefonem stacjonarnym a komórką w trakcie rozmowy.

Urządzenia mobilne można podłączać jako numery wewnętrzne biura z tym samym numerem, zapewniając w ten sposób wydajne zarządzanie i płynną obsługę klienta.  Funkcje zarządzania obecnością oraz czatu tekstowego i połączeń wideo zapewniają większą mobilność i elastyczność firmy.

Zadbaj o spójność firmowej komunikacji

Podnieś wydajność i zapewnij użytkownikom możliwość efektywnego wykorzystania ograniczonych zasobów dzięki obsłudze aplikacji Panasonic UC Pro, funkcjom komunikacji wideo, wbudowanej funkcji telecentrum, możliwości połączenia z aplikacjami partnerów i innym rozwiązaniom.

Monitoruj dzwoniących w czasie rzeczywistym, by zrozumieć i rozwiązać problemy w placówce. Generuj raporty połączeń i zapisuj je na zewnętrznym serwerze — pozwoli to dostrzec nowe możliwości i usprawnić obsługę klientów.  

 

Jakiego typu komunikacja będzie odpowiednia dla Twojej firmy?

Niezależnie od typu rozwiązań komunikacyjnych, których potrzebuje Twoja firma, możesz polegać na serii Panasonic KX-NSX — to pełna gama możliwości i funkcji dostosowanych do Twoich pracowników.

 

Standardowa komunikacja
Wydajne nadzorowanie komunikacji z poziomu komputera oraz szybkie docieranie do współpracowników dzięki funkcjom wiadomości błyskawicznych i zarządzania obecnością. Bezprzewodowy system DECT pozwala łatwo kontaktować się z innymi podczas przemieszczania się po biurze.

Recepcja/operatorzy
Uproszczenie obsługi połączeń przez wprowadzenie prostych procesów, takich jak kontrola rozmów w systemie „wskaż i kliknij”, umożliwiająca identyfikację rozmówcy.  Dzięki rozwiązaniu KX-NSX i telefonowi systemowemu można sprawdzać status uczestników, łatwo przekierowywać połączenia oraz obsługiwać wiele biur.                                                

Zdalni użytkownicy
Użycie tego samego numeru wewnętrznego w domu i w biurze pozwoli zapewnić klientom i użytkownikom płynną komunikację.

Dyrektorzy/kierownicy
Efektywne nadzorowanie komunikacji wszystkich pracowników w biurze, korzystających z numerów wewnętrznych, telefonów komórkowych lub komputerów. Dzięki rozwiązaniu KX-NSX z aplikacją UC Pro możliwe są jednolita obsługa wiadomości, rozmowy wideo oraz zarządzanie oparte na jednym numerze.

Użytkownicy mobilni
Używanie dowolnego telefonu komórkowego jako wewnętrznego numeru telefonu biurowego pozwala komunikować się z klientami z dowolnego miejsca przy użyciu jednego numeru.

Telecentra
Monitorowanie, nagrywanie i analizowanie rozmów agentów oraz generowanie raportów podsumowujących aktywność i umożliwiających optymalizację działania telecentrum. 

Cechy produktu:

Wiele urządzeń
Przypisywanie jednego numeru telefonu wielu urządzeniom rozmieszczonym w różnych lokalizacjach.

System wielopołączeniowy
Możliwość połączenia z nawet 2000 użytkowników w 32 obiektach, by zapewnić płynność komunikacji wewnętrznej i obniżyć koszty.

Inteligentne stanowisko pracy
Zapewnienie wielu użytkownikom możliwości korzystania z tego samego numeru wewnętrznego, co umożliwi im szybką i niezawodną komunikację z klientami podczas nieobecności współpracowników przy biurku.

Scentralizowane zarządzanie
Zdalne zarządzanie użytkownikami z jednego punktu za pomocą sieci opartej na protokole IP, by obniżyć koszty operacyjne i zwiększyć wydajność. 

Mój portal
Korzystanie z internetowego interfejsu użytkownika w celu zmiany i dostosowywania ustawień bez znajomości numeru funkcji PBX.

 

 

 

Chcę wiedzieć więcej

Dowiedz się, jak rozwiązanie KX-NSX może usprawnić obsługę klientów i zwiększyć wydajność.