• Communication Solutions

KX-NS500

Rozwiązanie do komunikacji biznesowej

Lepsze funkcje dostępu. Lepsza jakość komunikacji.

  • System inteligentnej hybrydowej centrali PBX dla małych i średnich firm
  • Urządzenia rozszerzające pozwalają rozbudować konfigurację początkową z sześciu analogowych zbiorczych linii komunikacyjnych (magistral) i 18 numerów wewnętrznych do 190 kanałów i 288 numerów wewnętrznych
  • Ekonomiczna instalacja i obsługa
  • Aplikacje wbudowane, w tym rozwiązanie dla telecentrum, rozwiązanie dla telefonów przenośnych i poczta głosowa
  • Łatwa stopniowa migracja z łączności analogowej do komunikacji IP

Nowe rozwiązanie do zintegrowanej komunikacji KX-NS500 to idealny produkt dla każdej małej i średniej firmy chcącej korzystać z doskonałej technologii firmy Panasonic bez olbrzymich nakładów finansowych. Ta inteligentna hybrydowa centrala PBX to ekonomiczny system komunikacji IP i łączności starszego typu dla firm obsługujących do 250 pracowników, który można elastycznie konfigurować i rozszerzać stosownie do konkretnych wymagań firmy.

Możliwość zwiększenia liczby numerów wewnętrznych do 288

Urządzenie KX-NS500 wyposażono w zaawansowane funkcje. Konfiguracja początkowa obejmuje sześć analogowych zbiorczych linii komunikacyjnych (magistral) i 18 numerów wewnętrznych. Urządzenia rozszerzające pozwalają zwiększyć liczbę kanałów do 190 i liczbę numerów wewnętrznych do 288. KX-NS500 to także system zintegrowanej komunikacji z rozbudowanymi funkcjami IP, takimi jak łączenie telefonów przenośnych, zintegrowana poczta głosowa i poczta e-mail, wiadomości błyskawiczne (czat) oraz informacje o obecności.

Umożliwia też podniesienie wydajności pracy i zwiększenie zadowolenia klientów dzięki obsłudze aplikacji wbudowanych, takich jak rozwiązanie dla telecentrum, rozwiązanie dla telefonów przenośnych i system poczty głosowej.

System rozwijający się razem z Twoją firmą

Wbudowana automatyczna recepcjonistka

Jedną ze standardowych funkcji systemu KX-NS500 jest możliwość łączenia klientów z odpowiednią sekcją lub właściwym operatorem zgodnie z ich zapytaniami w trakcie przekierowywania połączenia na podstawie instrukcji głosowych. System może też poprosić klienta o pozostawienie wiadomości głosowej, jeśli operator nie jest w danej chwili dostępny.

Rozszerzona poczta głosowa

System KX-NS500 można rozszerzyć do poziomu systemu poczty głosowej rejestrującego maksymalnie 24 kanały i 400 godzin nagrań. System wysyła też użytkownikom wiadomości e-mail z powiadomieniami o nowych wiadomościach głosowych. Wiadomości te mogą być odbierane jako pliki załączników i przesyłane dalej. Powiadomienia w wiadomościach e-mail można też wysyłać w przypadku nieodebranych połączeń, po których klienci nie pozostawili wiadomości, co pozwala użytkownikom szybko się z nimi skontaktować.

Wykorzystanie istniejących zasobów

W dalszym ciągu istnieje możliwość korzystania z istniejących analogowych telefonów systemowych i cyfrowych telefonów systemowych firmy Panasonic, dzięki czemu system można wymienić niewielkim kosztem i bez marnowania zasobów. (Wykaz zgodnych modeli znajduje się w arkuszu specyfikacji. Można go pobrać tutaj)

Zgodność z nowoczesnymi, eleganckimi telefonami

System KX-NS500 współpracuje ze wszystkimi najnowszymi telefonami bezprzewodowymi i biurkowymi oraz aplikacjami firmy Panasonic, a także z aplikacjami innych producentów.
 

Wbudowana automatyczna recepcjonistka
Jedną ze standardowych funkcji systemu KX-NS500 jest możliwość łączenia klientów z odpowiednią sekcją lub właściwym operatorem zgodnie z ich zapytaniami w trakcie przekierowywania połączenia na podstawie instrukcji głosowych. System może też poprosić klienta o pozostawienie wiadomości głosowej, jeśli operator nie jest w danej chwili dostępny.

Rozszerzona poczta głosowa
System KX-NS500 można rozszerzyć do poziomu systemu poczty głosowej rejestrującego maksymalnie 24 kanały i 400 godzin nagrań. System wysyła też użytkownikom wiadomości e-mail z powiadomieniami o nowych wiadomościach głosowych. Wiadomości te mogą być odbierane jako pliki załączników i przesyłane dalej. Powiadomienia w wiadomościach e-mail można też wysyłać w przypadku nieodebranych połączeń, po których klienci nie pozostawili wiadomości, co pozwala użytkownikom szybko się z nimi skontaktować.

Wykorzystanie istniejących zasobów
W dalszym ciągu istnieje możliwość korzystania z istniejących analogowych telefonów systemowych i cyfrowych telefonów systemowych firmy Panasonic, dzięki czemu system można wymienić niewielkim kosztem i bez marnowania zasobów. (Wykaz zgodnych modeli znajduje się w arkuszu specyfikacji. Można go pobrać tutaj)

Zgodność z nowoczesnymi, eleganckimi telefonami
System KX-NS500 współpracuje ze wszystkimi najnowszymi telefonami bezprzewodowymi i biurkowymi oraz aplikacjami firmy Panasonic, a także z aplikacjami innych producentów.

Hotelarstwo

Aby móc świadczyć klientom usługi hotelarskie na najwyższym poziomie, Twój personel potrzebuje wsparcia ze strony rozwiązań komunikacyjnych, które są wydajne i zawsze dostępne. System KX-NS500 pozwala zaspokoić obie te potrzeby. Wszechstronne zarządzanie systemem, integracja z komputerami PC oraz elastyczność, dzięki której można zapewnić łączność mobilną w całej firmie oznaczają,
że możesz teraz pracować wydajniej niż kiedykolwiek, zapewniając swoim klientom maksymalną wygodę i komfort.

 

Służba zdrowia

W służbie zdrowia regularna i wolna od zakłóceń łączność ma kluczowe znaczenie. Dzięki KX-NS500 Twój personel może korzystać z łatwych w obsłudze narzędzi oraz pozostawać w ciągłym kontakcie z innymi członkami zespołu oraz pacjentami lub mieszkańcami, niezależnie od tego, gdzie się aktualnie znajduje. Możliwość integracji z istniejącymi rozwiązaniami w zakresie opieki, np. systemami powiadomień alarmowych, stanowi jego równie cenną zaletę.

 

 

Środowiska biurowe

System KX-NS500, który sprawdza się idealnie jako wsparcie funkcji biurowych w Twojej firmie, obejmuje rozwiązania w zakresie telefonii mobilnej i stacjonarnej oraz umożliwiające niemal dowolną konfigurację systemy poczty głosowej, dzięki którym Twój personel będzie zawsze osiągalny, niezależnie od tego, w jakim miejscu pracuje. Ich połączenie pozwala na zwiększenie funkcjonalności, obniżenie kosztów, uproszczenie procedur administracyjnych oraz podniesienie poziomu obsługi klienta.
 

 

 

 

Talk to Panasonic