• CA
    Communications Assistant
    CA

CA — Communications Assistant

Zestaw oprogramowania do komunikacji zintegrowanej zwiększającego produktywność mającego na celu zapewnienie pracownikom biur narzędzi biznesowych umożliwiających poprawę efektywności pracy użytkowników i zespołów.

Zestaw aplikacji Panasonic Communication Assistant to wysoce intuicyjne rozwiązanie komunikacji zintegrowanej (UC — unified communication), które łączy w sobie funkcje komunikacji telefonicznej dla firm z funkcją informowania o obecności i dostępności za pośrednictwem komputera oraz szereg narzędzi do współpracy, które ułatwiają i rozszerzają komunikację w czasie rzeczywistym dla użytkowników telefonii biznesowej.

Zestaw aplikacji Panasonic Communication Assistant to wysoce intuicyjne rozwiązanie komunikacji zintegrowanej (UC - unified communication), które łączy w sobie łatwą telefonię opartą na zasadzie „wskaż i kliknij” z funkcją informowania o obecności i dostępności za pośrednictwem komputera, możliwością integracji z programem Microsoft Outlook, wizualizacji wiadomości głosowych oraz szeregiem narzędzi do współpracy, które ułatwiają i rozszerzają komunikację w czasie rzeczywistym dla użytkowników telefonii biznesowej.

Oprogramowanie może zostać wdrożone w trybie bez serwera lub z serwerem Communication Assistant, zapewniającym dodatkową funkcjonalność dla małych i średnich firm. W zależności od rodzaju użytkownika i zestawu wymaganych funkcji oprogramowanie klienta komunikacji zintegrowanej Communication Assistant może być uruchamiane w trzech (3) różnych trybach.

Communication Assistant Basic

Telefonia „wskaż i kliknij” wraz z obsługą programu Microsoft Outlook. Doskonałe do użytku przez okazjonalnego użytkownika wymagającego integracji z aplikacjami. Typ instalacji: [Bez serwera] lub modernizacja do [CA Server]

Communication Assistant Professional

Intuicyjna telefonia „wskaż i kliknij” w pełni funkcjonalna wraz z obsługą programu Outlook i informacjami o obecności w czasie rzeczywistym. Idealna dla profesjonalistów wymagających informacji w czasie rzeczywistym o obecności i dostępności współpracowników. Typ instalacji: [Bez serwera] lub rozwój do [CA Server]

Communication Assistant Supervisor

Dla kadry zarządzającej w celu łatwego monitorowania i zarządzania aktywnością telefoniczną członków zespołu. Idealna dla liderów zespołów, kierowników pracujących w małych centrach telefonicznych lub działach wsparcia telefonicznego. Typ instalacji: Tylko [bez serwera].