• Serwis i materiały do pobrania

Toughbook Serwis i materiały do pobrania

Dla wielu producentów serwis oznacza usługi, które oferują, gdy ich produkty wymagają naprawy. W firmie Panasonic uważamy, że najważniejszy wpływ na pozytywne doświadczenia klientów ma odpowiedni serwis. Dlatego właśnie wspieramy naszą technologię profesjonalnym serwisem przed- i posprzedażowym.

Nie traktujemy serwisu jako usługi następczej. Wspieramy fachowym doradztwem proces zakupu produktu od samego początku, pomagając klientom w podejmowaniu wyborów dopasowanych do prowadzonych przez nich działalności.

W tej części witryny zamieszczamy wszystkie informacje dotyczące poziomu oferowanego przez nas serwisu komputerów Toughbook klasy Rugged, tabletów z systemem AndroidTM i najnowszej generacji wytrzymałych, kompaktowych drukarek przenośnych. Informujemy także, jak uzyskać pomoc techniczną oraz pobierać materiały zamieszczane przez nasz dział pomocy technicznej.

W tej części strony internetowej zamieszczamy informacje uzupełniające doskonały serwis: informacje o gwarancjach, pliki techniczne do pobrania, zdjęcia Toughbooków i informacje na temat naszego programu recyklingowego.

Poza tym, jeśli chcesz porozmawiać z ekspertem technicznym ds. Toughbooków, możesz skontaktować się niezwłocznie z naszym zespołem technicznym.

Aby uzyskać informacje o sposobie uaktualnienia do systemu Windows 10, odwiedź stronę pomocy technicznej Microsoft.

Informacje na temat uaktualnienia do systemu Windows 10 można znaleźć na naszej stronie pomocy technicznej