• Toughbook

    Toughbook_Montage-Header_v6 CF-31 CF-D1 CF-19 CF-52 CF-C2 CF-53 CF-H2 Field CF-H2 Health FZ-A1 CF-U1 CF-AX2

Wygraj podróż do Japonii z okazji 20-lecia Panasonic Toughbook

26 września 1996 roku na rynek trafił pierwszy całkowicie wzmocniony laptop Panasonic Toughbook. Z tej okazji firma ogłosiła konkurs, w którym do wygrania jest podróż do Japonii. Zwycięzca nie tylko będzie mógł wybrać się tam z osobą towarzyszącą, ale także odwiedzić fabrykę Panasonic i stworzyć tam własnego Toughbooka.

Blisko 30-letnia historia wzmocnionych komputerów Panasonic sięga roku 1987, kiedy firma rozpoczęła produkcję przenośnych komputerów osobistych oraz uruchomiła pierwsze kanały sprzedaży. Już w tamtym czasie na rynku widać było zapotrzebowanie na komputery profesjonalne, oferujące większą wytrzymałość od rozwiązań konsumenckich i jednocześnie niższe koszty eksploatacyjne. Właśnie wtedy powstała fabryka w Kobe w Japonii, w której rozpoczęto produkcję wzmocnionych notebooków.

Dwadzieścia lat później Panasonic jest liderem na europejskim rynku wzmocnionych urządzeń mobilnych. Produkty marki Toughbook stanowią obecnie 66 proc. sprzedawanych wzmocnionych laptopów oraz urządzeń hybrydowych w Europie. Z kolei tablety Toughpad pod względem sprzedaży osiągnęły 59 proc. udziału w rynku. Te dane oznaczają, że Panasonic sprzedał w 2015 roku więcej wzmocnionych urządzeń niż konkurencyjne firmy razem wzięte.

Z okazji obchodów 20-lecia Panasonic zaprasza użytkowników urządzeń Toughbook to udziału w konkursie. Do wygrania jest dwuosobowa podróż do Japonii, podczas które zwycięzcy odwiedzą miedzy innymi fabrykę w Kobe. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy odkopać starego, ale działającego Toughbooka i zademonstrować go w akcji. Zdjęcie lub wideo należy przesłać do końca stycznia 2017 roku poprzez stronę internetową: http://business.panasonic.co.uk/toughbook-20-years/win-trip-japan.

- Oferta urządzeń Panasonic z linii Toughbook i Toughpad stale ewoluuje. Obecnie rozszerzamy między innymi asortyment produktów dla handlu, rozwiązań do płatności mobilnych oraz autorskich stacji dokujących. Pozostajemy jednak wierni zasadom, które w ciągu tych 20 lat pozwoliły nam osiągnąć sukces. Dalej będziemy słuchać naszych klientów i rozwijać rozwiązania, które pomogą im zwiększać produktywność i obniżać koszty. Będziemy również rozszerzać funkcjonalność naszych urządzeń, dbając o ich ergonomię, i razem z naszymi partnerami tworzyć rozwiązania biznesowe, które sprostają wymaganiom użytkowników - mówi Kevin Jones, Dyrektor Zarządzający Panasonic Computer Product Solutions Europe.

- Nasza strategia i wizja idzie w parze z rozwojem linii produktów Toughbook. Podobnie jak Panasonic, naszym celem jest tworzenie najwyższej jakości rozwiązań podnoszących produktywność dla użytkowników dążących w kierunku większej mobilności i wykorzystania chmury. Z Windows 10 wyznaczamy nowe granice współczesnej informatyki, a dzięki partnerom takim, jak Panasonic mamy do dyspozycji fantastyczne urządzenia, które pozwalają nam wcielać nasze pomysły w życie - komentuje Nick Parker, Wiceprezes Wydziału OEM w Microsoft Corporation.

- W ciągu dwudziestoletniej historii marki Toughbook, inżynierowie Panasonic w pełni wykorzystywali potencjał procesorów Intel – ich moc obliczeniową i niezawodność, co przyczyniło się do stworzenia najmocniejszych komputerów na świecie. Jesteśmy dumni, że technologia Intel jest częścią sukcesu Toughbooka i mamy nadzieję kontynuować tę współpracę w nadchodzących latach – przyznaje Navin Shenoy, Wiceprezes i Dyrektor Generalny Computing Group Client w Intel Corporation.

Więcej informacji o konkursie na 20-lecie Toughbooka oraz regulamin można znaleźć na stronie: http://business.panasonic.co.uk/toughbook-20-years/.