Koniec wsparcia dla systemu Windows XP w kwietniu 2014 roku — przygotuj się!

Pobierz nagranie z naszego webinarium z firmą Microsoft >>

Od 8. kwietnia 2014 roku firma Microsoft nie będzie już oferować wsparcia dla systemu Windows XP.

Co ta informacja oznacza dla Państwa oraz Państwa firmy?

Wyzwania i możliwości

Jeśli jeszcze nie myśleliście Państwo o potencjalnych wyzwaniach i możliwościach, jakie wiążą się z zakończeniem wsparcia dla systemu Windows XP, nie należy z tym zwlekać ani chwili dłużej.

Bezpieczeństwo

  • Zakończenie wsparcia oznacza, że dla systemu Windows XP nie będą już wydawane żadne nowe aktualizacje ani poprawki zabezpieczeń. Nie będzie też można skorzystać z pomocy technicznej ani aktualizacji technicznych online.
  • W związku z tym Państwa firma może być narażona na zagrożenia związane z bezpieczeństwem lub brakiem zgodności, a nawet na przestoje w działalności.

Koszty

  • Badanie przeprowadzone przez IDC* wykazało, że koszt utrzymania starszych rozwiązań, takich jak Windows XP, jest znacznie wyższy, niż koszt utrzymania nowszych rozwiązań, takich jak Windows 8 — które oprócz wsparcia producenta oferują też dodatkowe korzyści.
  • Niedawno wydany system Windows 8.1 Pro zawiera jeszcze więcej nowych funkcji dla użytkowników biznesowych, co czyni z niego najbezpieczniejszy i najłatwiejszy w zarządzaniu system operacyjny firmy Microsoft dla laptopów i tabletów.
  • Nowy system charakteryzuje się większą elastycznością, poprawionym bezpieczeństwem oraz łatwiejszym zarządzaniem, dzięki czemu pozwoli Państwa pracownikom działać wydajniej. Ponadto przynosi korzyści z wykorzystania najnowszych trendów technologicznych, takich jak wirtualizacja i przetwarzanie w chmurze.

Aktualizacja oprogramowania i sprzętu

  • Wielu dostawców oprogramowania i sprzętu przestanie wspierać swoje produkty działające w oparciu o system Windows XP.
  • System Windows 8.1 Pro obsługuje najnowsze wersje Państwa aplikacji biznesowych.
  • Również wymiana sprzętu przyniesie liczne korzyści.

Pobierz nagranie z naszego webinarium z firmą Microsoft >>

Co można zrobić?

  1. Zaktualizować system do wersji Windows 7 lub 8.1 Pro — o ile Państwa urządzenia spełniają odpowiednie wymagania.
  2. Zakupić nowe laptopy lub tablety biznesowe. Zachęcamy do zapoznania się z najnowszą ofertą urządzeń Toughbook i Toughpad firmy Panasonic.
  3. Wycofać stary sprzęt z eksploatacji. Czy takie rozwiązanie nie zakłóci działalności?
  4. Nie robić nic — jednak wówczas firma podejmuje ogromne ryzyko i naraża się na zagrożenia. Aby zapobiec takiej sytuacji, zanim będzie za późno, sugerujemy skontaktować się z naszym Account Managerem lub z partnerem firmy Panasonic, który udzieli Państwu informacji na temat możliwych do podjęcia działań.

Prosimy o kontakt — ułatwimy Państwu podjęcie właściwej decyzji, dopóki jeszcze jest na to czas.

W jaki sposób możemy pomóc?

Account Manager lub partner firmy Panasonic może zaoferować pomoc w następujących kwestiach:

  • Profesjonalna obsługa oferujemy pomoc w trakcie całego procesu migracji, dostarczając nowe licencje i zapewniając wsparcie, przygotowując wersje wdrożeniowe i instalując sterowniki, bądź też oferując kompletne wdrożenia dla większych środowisk.
  • Wsparcie sprzętowe – jeśli Państwa urządzenie nie spełnia wymagań sprzętowych niezbędnych do instalacji najnowszej wersji systemu Windows 7 lub Windows 8, zachęcamy do zapoznania się z naszą najnowszą ofertą urządzeń Toughbook i Toughpad, których wybór przynosi liczne korzyści — w tym wzrost wydajności oraz długofalowe obniżenie kosztów.
  • Sterowniki - dostarczamy certyfikowane, przetestowane sterowniki, które zostały zatwierdzone do użycia na platformach Windows. 

Pobierz nagranie z naszego webinarium z firmą Microsoft >>

*Źródło: www.microsoft.com