Zarządzanie zasobami i utrzymanie - Computer Product Solutions | Panasonic Business
  • Zarządzanie zasobami i utrzymanie

Zarządzanie zasobami i utrzymanie

Musisz zoptymalizować wykorzystanie posiadanych zasobów, wszędzie tam, gdzie je posiadasz. Dlatego Twoi pracownicy ds. serwisu terenowego oraz utrzymania zasobów muszą posiadać narzędzia pozwalające im na zarządzanie tymi środkami zgodnie z normami obowiązującymi w Twojej firmie.

I tu Toughbook znacznie zwiększa wartość tych działań.

Czym jest proces?
Mówiąc o zarządzaniu zasobami i ich utrzymaniu mamy na myśli optymalizację wszystkich zasobów firmy znajdujących się w terenie. Na różnych etapach cyklu życiowego muszą być konserwowane, naprawiane, aktualizowane, rekonfigurowane czy nawet wymieniane. A to wiąże się z całą masą procesów biznesowych. Chociażby z działaniami prewencyjnymi. Zasoby należy poddać audytowi oraz ocenie ich wydajności i produktywności. Należy także ustalić czy potrzebne są naprawy i zaplanować je oraz przydzielić ich wykonanie. Konieczne jest także wykonywanie bieżących prac konserwacyjnych.

 Z drugiej strony proces musi mieć charakter interwencyjny: czyli gdy zgłaszana jest usterka, technik musi zareagować w najbardziej odpowiedni i ekonomiczny sposób. Należy prowadzić precyzyjne, pisemne rejestry prac, poparte danymi liczbowymi oraz zaplanować konserwację prewencyjną.

 U podstaw wszystkich tych działań leży oczywiście wyzwanie przeprowadzania prac w niekorzystnych warunkach. Takich, w których zwykle technologia zawodziła. Warunkach, w których pracownicy terenowi zwykle nie mają dostępu do danych i aplikacji zapisanych w formie cyfrowej.
Jak Toughbook usprawnia procesy?
Toughbook daje technikom dostęp do większej liczby bardziej wartościowych informacji. Dzięki temu, że działa w sytuacjach, w których zawodzą inne laptopy i urządzenia przenośne, staje się narzędziem zmieniającym procesy. Szybkość – technicy pracują szybciej, gdy mają dostęp do właściwych informacji. Toughbooki dostarczą wszystko – informacje techniczne, dotyczące trasy, lokalizacji lub raportów serwisowych – co technicy muszą wiedzieć w danej sytuacji. Rejestry pracy – dzięki zintegrowanym aparatom fotograficznym i łączności Bluetooth, technicy mogą o wiele szybciej i łatwiej przygotowywać raporty z prac. Ten proces jeszcze bardziej ułatwia konstrukcja urządzenia zaprojektowana do określonego celu. Ekran dotykowy doskonale nadaje się do prostego wpisywania uwag na temat właśnie wykonywanych prac, a sieć bezprzewodowa klasy wojskowej pozwala na rejestrowanie, monitorowanie i pomiar prac w czasie rzeczywistym, bez konieczności późniejszego przepisywania ręcznie sporządzonych raportów. Zadowolenie klienta – technik, który zajmuje się zasobami w lokalizacji klienta jest wizytówką firmy. Dlatego właśnie wsparcie jego efektywności i skuteczności zastosowaniem Toughbooka zwiększa zarówno zadowolenie klienta, jak i jego pozytywny odbiór firmy. Nowe przychody – klienci ufają technikom, którzy niezmienne zapewniają wartościowy serwis. A gdy raz takie zaufanie zostanie zbudowane, technik ma doskonałą pozycję wyjściową, aby zaoferować klientowi pomoc w rozwoju działalności poprzez zaproponowanie innych produktów i usług Twojej firmy.