Kamery profesjonalne — gwarancja/rejestracja produktu*

Scroll down

Wszystkie profesjonalne produkty audiowizualne firmy Panasonic są dostarczane z wiodącą na rynku gwarancją obejmującą „usługi premium”, do których należą:

  1. Roczna gwarancja na części, wykonanie i transport w przypadku awarii sprzętu; jeśli użytkownik zarejestruje produkt, uzyska BEZPŁATNE WYDŁUŻENIE GWARANCJI na okres 2, 3 lub 5 lat (zależnie od produktu).
  2. Krótki średni czas naprawy w Europejskim Centrum Napraw w Cardiff w Wielkiej Brytanii, który wynosi 5 dni (od odbioru do zwrotu).
  3. Jednostka zastępcza  (w przypadku dłuższej naprawy).
  4. Badanie na miejscu przez terenowy zespół techników europejskiego centrum serwisowego.
  5. Pomoc techniczna.
  6. Europejskie centrum telefoniczne obsługujące główne języki europejskie.
  7. Internetowy system PASS do zarządzania zasobami, informacjami inżynieryjnymi i rejestrowaniem usług napraw

W sprawie produktów wycofanych z produkcji prosimy o kontakt.

*Obowiązują warunki

Enjoy exclusive online access to our European Repair Centre services. Register your product and easily manage your assets, create online repair orders, track the status of your repair or activate your warranty extension.

Premium Service

Warranty