• Profesjonalne rozwiązania audiowizualne i emisyjne — gwarancja/rejestracja produktu

Profesjonalne rozwiązania audiowizualne i emisyjne — gwarancja/rejestracja produktu

Wszystkie profesjonalne produkty audiowizualne firmy Panasonic są dostarczane z wiodącą na rynku gwarancją obejmującą „usługi premium”, do których należą:

  1. Roczna gwarancja na części, wykonanie i transport w przypadku awarii sprzętu; jeśli użytkownik zarejestruje produkt, uzyska BEZPŁATNE WYDŁUŻENIE GWARANCJI na okres 2, 3 lub 5 lat (zależnie od produktu).
  2. Krótki średni czas naprawy w Europejskim Centrum Napraw w Cardiff w Wielkiej Brytanii, który wynosi 5 dni (od odbioru do zwrotu).
  3. Jednostka zastępcza  (w przypadku dłuższej naprawy).
  4. Badanie na miejscu przez terenowy zespół techników europejskiego centrum serwisowego.
  5. Pomoc techniczna.
  6. Europejskie centrum telefoniczne obsługujące główne języki europejskie.
  7. Możliwość zakupu rozszerzeń gwarancji w celu dodatkowego zabezpieczenia inwestycji.
  8. Internetowy system PASS do zarządzania zasobami, informacjami inżynieryjnymi i rejestrowaniem usług napraw

W sprawie produktów wycofanych z produkcji prosimy o kontakt.

*Obowiązują warunki

Ciesz sie z wylacznego dostepu online do uslug naszego Centrum Napraw. Zarejestruj swoj produkt i latwo zarzadzaj swoimi urzadzeniami, tworz zlecenia naprawy online, sledz status naprawy lub aktywuj przedluzenie gwarancji.